Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amandake schreef:Mikkee met haar mooie tietjes weer
Nicole288 schreef:Mazzelmeid: Oh sorry, maar zelfde vraag, dat duurde echt 12 dagen? Dat is ook zenuwslopend, dan denk je dat het ieder moment komen gaat..
Mikkee schreef:lucas03: je bedoelt dit soort witte plekken? Talg?
Tienn schreef:@ Mazzel-Meid:
Ik denk dat het komt omdat in de tijd dat haar uier zo vol was, ze dag en nacht op stal stond omdat ze toen niet naar buiten kon wegens verschrikkelijk erge mok/rasp.
Nu staat ze overdag weer gewoon buiten en wandelen we weer wat vaker met haar dus denk dat het door de beweging komt.
mereltje22:Echt leuk hé, heb je ook foto's van jou merrie?
[sorry als je ze wel is geplaatst heb, ik heb niet zo hééél ver terug gelezen.]
Mazzel-meid schreef:Nicole288 schreef:Mazzelmeid: Oh sorry, maar zelfde vraag, dat duurde echt 12 dagen? Dat is ook zenuwslopend, dan denk je dat het ieder moment komen gaat..
ja echt 12 dagen, toen werd ik echt gek![]()
En die avond toen ze ging bevallen dacht ik "nouja, duurt vast nog wel even" en toen had ik het echt bijna gemistik hoop dat ze me dit jaar minder voor de gek houdt
katrienh schreef:\
Heb je je daarom Mazzel-meid genoemd ?(
![]()
)
Djesseka schreef:Even snel @ Thomas5: Hoeveel dagen reken jij dan?
mereltje22 schreef:Tienn schreef:@ Mazzel-Meid:
Ik denk dat het komt omdat in de tijd dat haar uier zo vol was, ze dag en nacht op stal stond omdat ze toen niet naar buiten kon wegens verschrikkelijk erge mok/rasp.
Nu staat ze overdag weer gewoon buiten en wandelen we weer wat vaker met haar dus denk dat het door de beweging komt.
mereltje22:Echt leuk hé, heb je ook foto's van jou merrie?
[sorry als je ze wel is geplaatst heb, ik heb niet zo hééél ver terug gelezen.]
ik krijg geen foto hier weet niet waarom![]()
maar heb wel een site http://www.haflingermerel.come2me.nl
heb jij al namen klaar liggen voor je veulen?
Thomas5 schreef:Djesseka schreef:Even snel @ Thomas5: Hoeveel dagen reken jij dan?
334