Ik put mijn hoop uit Pepsi... Kan ze niet even een telepatisch bericht naar Odess sturen

Maar je hebt gelijk!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mac schreef:Ik zal even aan Pepsi vragen of ze even contact op kan nemen met Odess. Weet niet of het gaat lukken ... Pepsi is nl niet zo'n licht...
Moossie gaat gewoon echt voor HAAR dag. Hoezee.
Odess schreef:Goed, hier foto's van 5 minuten geleden...
Haar uier, wel weer strakker maar nog geen kegels... Valt me nu op door de foto, de duidelijke deuken voor haar spenen zijn weg!
Van achteren. (dit kan ze trouwens nog wel optrekken, wat ze hier dus ook deed.)
Hmmm, merrie die vanacht een veulen gaat krijgen? Ik be nog niet overtuigt...
Tyrza schreef:Mijn moeder belde net dat Orri echt heel de avond al onrustig is, wijd staat, niet eet, etc.
We houden een slag om de arm. Ze kegelde nog niet, maar je weet maar nooit....
Odess schreef:@ Phia, dat heb ik ook gedaan. Ben niet eens vannacht wakker geworden tijdens mijn eenmalige checkMaar niets gemist. Het lijkt eerder achteruit dan vooruit te gaan momenteel! Madame gaat hoogstwaarschijnlijk gewoon haar tijd uitzitten!
@ Inglio, wat fijn dat Avenue goed heeft gedronken! Weer een zorg minder! Ook mooi dat je het even uitgepraat hebt en vandaag met frisse moed die kant weer op kan, anders kan het toch heel vervelend zijn!
Verder updates van andere merries??