Betreft dat geboortealarm... Die kunnen ook vaak genoeg vals afgaan helaas

Toen ik nog op een springstal werkte stonden we regelmatig die dingen weer vast te naaien... Het ligt er ook maar net aan of je merrie er niet mee gaat lopen klooien.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Selente schreef:Prachtig dier is het wel!![]()
Betreft dat geboortealarm... Die kunnen ook vaak genoeg vals afgaan helaas
Toen ik nog op een springstal werkte stonden we regelmatig die dingen weer vast te naaien... Het ligt er ook maar net aan of je merrie er niet mee gaat lopen klooien.

Hij komt er heus wel uit hoor. Een veulen past zich aan aan de baarmoeder, dus hij zal echt niet zo enorm groot zijn. Als merries een hele dikke buik hebben, is dat vaak omdat ze erg veel vruchtwater hebben.

Barb schreef:Mijn merrie slaapt iedere nacht gewoon plat, standaard. Wat voor geboortemelder kan ik het beste gebruiken?

Vorige week ben ik bij Noble (veulen van dit jaar) wezen kijken, hij maakt het ook goed. Muronia schreef:Kahlua en Laurentii welkom! Leuke bonte Laurentii. Kahlua toevallig of bewust 2 paarden met Jetset D in de lijn? Ik heb een x Jetset ruin, een leuk dier
Kahlua is het 10e en laatste veulen van haar moeder die bijna 25 is en met pensioen.(info in mijn onderschrift)

KahluaB schreef:@Knolselder,wat heb jij een bijzondere(grote) loopstal voor je ponys?! Heerlijk !
in elke stal ligt dan ook hooi.