Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Heeft ze 4x wit. Mooie Bles ook! Ik hou van vosjes met veel wit
Niet met Joan hoor, die broed nog even lekker door, maar we hebben woensdag erg slecht nieuws te horen gekregen..Onze beste vriend heeft kanker
Hij ging voor een echo van de bovenbuik omdat hij last had van z'n maag en toen vonden ze uitzaaiingen op z'n lever. Volgende week vrijdag bij de oncoloog en dan op zoek naar waar het vandaan komt..De week daarna gaan ze dan gelijk starten met behandelen. Pfff.
Ik hoop dat het veulentje snel komt. Die vrolijkt me vast wel weer op
het is ook zo'n vreselijke ziekte! Het heeft mijn hele familie inmiddels al te pakken gehad... bah!! Sterkte! En hopelijk is het nog goed te genezen!
Noisy vreselijk als ze dit ontdekken, hoop voor je en hem dat het nog goed te behandelen is.

maar we moeten verder... Jupi lijkt zich goed te houden.
) 
Ik had ook verwacht dat de roepnaam Vu zou worden naast Fi en Vie
hihi
wat ik eigenlijk ook wel kan begrijpen... echt lekker is het niet... 

AniekR schreef:Dat is nog even spannend Cynthia. Hopelijk valt het allemaal mee en kan je toch snel genieten van je kleintje! Ken het gevoel wel een beetje, kleintje is 6 dagen oud en gaat hier ook allemaal nog wat spannend.
Leuke naam! Ik had gedacht dat Vu dan de roepnaam zou zijn, naast Fie en Vie ^_^