Spaikey schreef:Ik meld me ook! Heb de appaloosa Loretta Leffort van de Hees drachtig voor 2017 van de appaloosa hengst Budiman . Uitgerekende datum rond 26-4-2017.
welkom! wat leuk, ik ben dol op appaloosa.. heb je ook foto's?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sta de laatste dagen iedere dag te voelen en luisteren tot groot ongenoegen van mevrouw

La van LaVie, Fio van Fiore en Sy van Daisy.
Cynthia82 schreef:'s mag nietDaar baal ik heel erg van, want dat vind ik wel mooier.
Het is voor het WPCV/NWPCS.
Voor zover ik nog weet van mijn allereerste paardje is bij het NRPS inderdaad merrie vrij en hengst met de eerste letter van de vader en verder niets.
Maar ik kan er wel redelijk veel mee, dus misschien als ik de tijd en de energie kan vinden... ^_^

Is op mijn veulenlijstje gegaan (scheelt dat ik elk jaar met dezelfde letters begin)
Nou ja of het nou wel of niet zo is, hoop in ieder geval dat alles gewoon op zijn plek zit!!

En ik typ overal stug gewoon Rooskamp's, maar op het papier zelf staat inderdaad Rooskamps. Wat ik erg jammer vind, aangezien het hele papier bestaat uit Starwin's Roos, Campsterhoven's Marlies, Heitrak's Marvin, Nia Domo's Bolero en ga zo maar door...

Maar zoals ik ook al zei, doe vooral waar je zelf dat gevoel bij krijgt!