[HK] Het Dikke Buiken Topic 2016 - deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 12:06

Fotsy schreef:
Das een goed teken he knolselder of wil ze nog wat extra's voor op de bbq :+

Het zal vooral extra vulling zijn denk ik :(
Afbeelding
Tenzij deze zich eindelijk eens verder vult ipv slinkt.

Othilly

Re: [HK] Het Dikke Buiken Topic 2016 - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 12:19

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hier nog wat babyspam!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 12:20

kom aan Charlie, heeft lang genoeg geduurt :(

pol, zooooo cute <3

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 12:20

DA net gebeld gaat mijn merrie wat geven voor de jeuk..Komt maandag.. hoogstwaarschijnlijk bij haar echt gerelateerd aan de hormoonhuishouding. Nu ze bevallen is mogen ze wel wat geven..

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 12:25

Ah dat is fijn Pol1
Leuke foto's weer.

Zag net in het topic van Nicole dat de merrie en veulen weer op de kliniek staan |(

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 12:26

Mooie D-cupjes zie ik hier voorbij komen :D
Zo ver zijn we nog niet. Zal die van mijn merrie van het weekend ook eens op de foto zetten.
Veulentje mag blijven want hij of zij is de opvolg(ster) van onze welshcob ruin die we 2 jaar terug in hebben moeten laten slapen.
Hopelijk wordt hij of zij net zo gemakkelijk als moeders en dan kunnen ze lekker samen in het tweespan want dat lukt niet meer momenteel. Enkelspan met mijn skippybalmerrie doe ik ook maar even niet meer.
En al die schattige pluizige veulens hierboven maakt me extra nieuwsgierig wat er uiteindelijk uit gaat komen.

chimello

Jeetje, vreselijk voor zo'n jong veulentje :(

Crines

Zo schattig pol :)

Ze lijkt wel heel klein te zijn. Bevestigt een beetje hetgeen De Vries schrijft denk ik: lange dracht is meestal redelijk klein veulen.

Ofwel ben ik te gewoon van mijn joekel rond te zien huppelen :+ Die komt op 3 weken al goed aan de boeg van zijn moeder met zijn schoft :P

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 13:20

Pfoeh, die merrie's maken het wel spannend. Vier merrie's nu op springen dus? :):)
Ik heb het met jullie te doen. Nummer 2 is hier over vier dagen ook uitgerekend, maar maakt nog weinig aanstalten helaas. Dat is jaloers ben op al die mooie volle tietjes hier!

Cynthia, wat een prachtige foto inderdaad van de hele familie! :+:

Pol, wat een leuke foto's! Knap is ze hoor!

Nicole wat vreselijk, heel veel sterkte! :(:)

Hier nog even kijken hoe het gaat met de kudde. Lies en Mabon lopen er nu nog naast. Gaat best rustig, kijken eerst wel even als ze naar buiten komen en daarna gaan ze maar weer eten.
Had wel gedacht als Roos nou vlot haar veulen zou krijgen, kunnen ze mooi eerst samen met de veulens lopen en als ze dan wat ouder zijn bij de hele groep. Maar -zie hierboven- dan moet Roos wel opschieten :P
Lies is in de kudde verder wel iedereen de baas, behalve de alpha merrie en die heeft juist weer iets meer de pik op haar :+ Ook denk ik dat de 2-jarige het veulentje als ze er bij kan wel erg interessant vindt en dat is een grote boef. Als de veulens wat ouder zijn, kan die er denk ik heerlijk mee ravotten, maar nu issie nog iets te jong ;)

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 13:27

Bedankt allemaal, anouk heeft inderdaad een skippybal buik. Maar toch heeft ze een percentage van 147 dus valt uiteindelijk reuze mee.

Wat ontzettend sneu voor Nicole dr merrie en veulen.

Wat een ontzettend leuk veulen Pol!

Linda ik snap dat je verliefd bent ze is echt heel leuk!

Knolselder ze wil gewoon graag nog wat extra vlees op de bbq.

Ik ga dit weekend proberen om een camera te installeren als Anouk dr ph zakt.

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 13:39

Ai Knolselder die uier moet nog meer..

Aniek :(:) ze heeft er zelf nog geen zin in dus.

Pol wat een schattig kleintje! Ze oogt inderdaad nog wat prematuur,maar mooi. <3
Hopelijk helpt het middeltje tegen de jeuk.

Chimello handig zo een kudde bitch-tinkers. :P

Kiki ze lijkt inderdaad wat te hangen nu met haar uier. Mag nu wel wat spannender worden!
Vreselijk voor Nicole,hoop dat ze nu echt wat kunnen doen.

SofieHavan wat een mooie foto's en wat is hij al lekker uitgekreukeld! <3

Cynthia het blijft een prachtige foto... :(:)
Ik ben benieuwd naar de Valse-Hoop uier. :P (die die ik gepost heb zijn ook VH-uiers trouwens)

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 13:40

Sterkte nicole

Rianne fijn dat je nu ook kan testen

Knap veulen pol1 amai

Linda nog op je wolkje :D Gelijk heb je

Spam maar lekker door

Hier is Elsa begonnen aan haar speentjes ofwel zijn dit harsjes ofwel worden de stopjes naar buiten geduwd.

Afbeelding

Moratoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 13:44

Gisteren begin van de avond heb ik nog wat foto's gemaakt van Beau

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik had gisterenavond ook nog niet het idee van dat ik haar extra in de gaten moest houden, tot ik 's avonds om 22.00uur nog ff bij haar keek ..... al is ze nu op dit moment weer een stuk rustiger. Wel vind ik dat er veel verandering aan de vorm van haar buik is te zien, zo van bovenaf en het lijkt alsof ze haar stal anders aan het inrichten is :o

Al vanaf het moment dat ze drachtig is, heb ik een datum in m'n hoofd .... maar dan moet ze toch nog ff de boel op slot houden :D

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 13:55

Het lijken stopjes nog Evelyne maar dat kan snel veranderen. :=

Moratoetje mooie merrie,klinkt toch als de laatste loodjes,succes.

In het weekend ga ik het weer houden op af en toe spieken of er geen veulens geboren zijn. Hou jullie rustig hé. := (nu zie ik de borden al langs mijn hoofd vliegen van de langwachtenden. #) :)) )

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 14:01

Ja dacht ik ook, de stopjes :D wat op de foto niet te zien is, is dat ze er niet meer inzitten maar aanhangen dus de druk wordt ook groter in de speentjes. We wachten geduldig (ongeduldig dus) af. Nog weekje, we zien wat het testje geeft vanavond.

Knappe merrie Beau, ook al spannend dan.

Ja Julie voor de langwachtenden gaan we toch wel een uitzondering maken dit weekend :P

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 14:04

Rianne, ik zou de camera's ophangen voor de Ph zakt, voor het geval het niet in een keer werkt ;)

Pretty, nee lijkt er nog niet echt op. Al had ik wel het idee dat ze weer een beetje over haar ADHD-fase heen is, misschien is dat een goed teken :P Weet ook niet hoeveel uier ze van te voren aanmaakt als maiden. Lies deed dat achteraf gezien toch wel erg mooi volgens het boekje :o

Zie zag er in ieder geval nog wakker uit Moratoetje!

Wat zouden jullie trouwens doen met die motregen enzo? Wil straks Mabon eigenlijk nog even naar buiten, maar kans bestaat dat het blijft motregenen. Nu zit ik te denken dat even een half uurtje toch de benen strekken toch wel fijn is, wat zouden jullie doen?
Gisteravond zijn ze uiteindelijk tussen de buien door ook nog heel even naar buiten geweest. En uiteindelijk zal hij met de Nederlandse zomers wel wat buien op z'n kop krijgen. Hij is alleen nog zo jong :o

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 14:15

Ik heb livia met moeders vanmorgen van 8.00 tot half 1 in de paddock gehad ( wel met overkapping )
.. wilde vanmiddag ze nog op de wei zetten maar dacht kan ze nergens liggen zo nat dat t is. Dus nu naar stal en ze ging meteen tukken.
Livia is idd klein maar wel langbenig..Mijn merrie is ook zeer fijn gebouwd en niet te groot 1.63
Hopelijk werkt Desperado iets vergrotend.

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 14:16

Die van mij lopen nu gewoon buiten,buien of niet. Maar die zijn natuurlijk al doorheen de grootste jeugdigheid.
Maar een halfuurtje moet kunnen hoor,als ze moe worden en willen gaan liggen,zorgen dat ze weer op stal zitten misschien. Ik had natuurlijk hun dekje voor de eerste 2 weken,scheelde ook al wel met die regen toen. Nu hebben ze dat al 2 weken niet meer om,liggen netjes opgevouwen in de kast. :j

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 14:17

AniekR, het is niet heel koud, dus zou het zelf met wat miezer wel even aandurven.

Nou hier vandaag ook geen adhd :z Ben echt gaar vandaag, zit geen gang in :=
Hopelijk komt het door de gebroken nachten en niet dat ik ook de pineut ben met straks de griep. Hier van de week al 2 ziekte kids

Team_Sublime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 15:40

De ph test bij roletta was net 6 ! Met voor het eerst een duidelijke harsdruppel. Nog niet veel. Maar he elk beetje is meegenomen Afbeelding

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 15:43

He bah Kiki hopelijk wordt je niet ziek.

Zo dan is het eind toch in zicht hoor T-B!

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 15:45

Kunnen ze nergens schuilen dan aniekr, ik zou het ook wel doen, alleen hier kunnen ze in en uit de stal

Kiki hopelijk geen griep dan, komt altijd op slecht moment, hier vorige week een trouwfeest moeten afzeggen door de griep

Team sublime *\o/* ziet er veelbelovend uit

Crines

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 15:48

Team_Sublime: mijn merrie heeft nooit meer gehad dan zo'n iniemienie harsje. Diezelfde nacht is ze bevallen :j Het kan dus snel gaan :D

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 16:05

Ik vind Livia echt heel mooi, Pol!

Pretty, het is inderdaad voorlopig nog een VH-uier. Oké.. er is iets veranderd ten opzichte van vorige week, maar zoals hij nu is, kan het prima nog 6 weken duren ;)
Ik zal er morgen een foto van plaatsen, aangezien ik een Ti-uier heb van dag 315 en een Fi-uier van dag 317 en ze morgen weer op 317 zit. Maar ik weet nu al dat mijn analyse nergens op gaat slaan, want bij Ti liep haar uier voor op Fi en Fi kwam 3 dagen eerder :D
Ik merk wel aan haar dat ze niet zo graag meer buiten wil zijn. Eventjes is prima, maar na 15 minuten staat ze al te roepen dat ze weer naar binnen wil.

Mooie tietjes, Fotsy! Ik zeg de dopjes, maar dat is ook goed nieuws :)

Aniek, als het blijft motregenen (hier is het al een tijdje droog), zou ik hem inderdaad toch even naar buiten doen, al is het maar een halfuurtje.

Zou het dan eindelijk, Team_Sublime??

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 16:23

Ik heb geen camera helaas Aniek.
Ik gebruik mijn oude telefoon en die werkt via wifi. Maar ik heb geen wifi op stal dus ga streamen via mn telefoon tethering. Niet ideaal maar als anouk raar doet hoef ik er niet bij te blijven.

Ga vanavond mn oude telefoon ophangen en dan even testen