Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik fok het veulen voor mezelf, vandaar de combi dress.hengst met spr.merrie. Ik hoop dat er een correct gebouwd, overtuigend bewegend veulen uitkomt dat net iets meer in het dress.paard model staat dan Wapper. Half april ga ik het zien (of iets eerder of later natuurlijk
). 

Wat betreft de gezonken rug, daar ben ik bij Wapper niet zo bang voor en die sabelbenigheid, tja, Wapper heeft in stand een behoorlijk steil achterbeen dus dat vind ik niet zo bezwaarlijk
Ik heb Wapper voor de dekking naar Claartje van Bommel gebracht, hele aardige vrouw die mij ook echt goed heeft geadviseerd en geholpen. Op mijn vraag kon Wapper ook vers en onverdund geïnsemineerd worden, Ferdinand staat niet ver bij Van Bommel vandaan dus ze konden hem op het fantoom laten springen en dan weer terug naar Wapper. Na 6 pogingen Ampère was dit in 1x raak (nou ja, eigenlijk 2x maar de 1e keer ging de hengstigheid ineens zo snel dat ze de eisprong ff hadden gemist, oeps), met grote dank aan vers&onverdund/hoe ze daar erbij stond/hun benadering mbt hoe hengstig een merrie moet zijn. Was er erg blij mee. Maar goed, er zijn natuurlijk meerdere hengstenhouders die hem aanbieden dus ik weet niet bij wie jij terecht zou komen ivm reisafstand etc