Met haar eerste veulen ook geweest en die kreeg ondanks dat ze maar 3goede passen liet zien een eerste premie.Ze maakte er beide keren een potje van rennen bokken rennen en vooral niet bij je moeder blijven.En als mama dan te hard loopt dan nep je de voorbrenger er toch tegenaan!
Ohwjeej DL bij jou ook koortsige poowns... Sterkte, hoop dat de temp bij jullie ook snel zakt.
Kitzbi jeej bijna veilige zone... Nou ja officieel zit je al in de veilige zone (gezien de tijd dat ik dit typ)
Mooie foto;s voorbij zien komen!!
T3mptation, zo'n uiertje heeft Izz ook ong.
(officieel, gezien de tijd nu) Donna gister 260 dagen!! Nog 60 tot veilige zone!! Izz vandaag 270 dagen!! Nog 50 tot veilige zone!!!! Izz wordt steeds slomer. Eet haar hooi steeds miet helemaal op... Donna was al hele dracht sloom maar blijft vreten voor 10!! Hier als het lukt ook gewoon naar de keuring. Hebben we vorige keer ook gedaan!
Iemand die hier toevallig ook de rekening van het KWPN binnen heeft? Schrok er toch wel even van! Contributie, administratiekosten enzovoort + dekking kom ik op 205 euro nog wat uit. Alleen zodat hun het in hun systeem hebben? Wie weet hoe dit zit? Ik ben nog niet lid van het KWPN.
Ik had laatst wel de rekening van lidmaatschap. Dat is 105 euro, verder heb ik al eens 60 euro ofzo betaald voor registratie van dekking, als ik het goed herinner. Het is iig niet goedkoop.
En ik mag op het lijstje! Ze is vandaag 320 dagen drachtig! En uiteraard kitzbi ook.
Gisterenavond geen nieuws meer gehad over Hera, dus neem aan dat het wel oke was. Vanmorgen ook nog geen update, verwacht die sewis wel en dan post ik wel even!
Mooie foto's komen er weer voorbij!
Hier niet naar de keuring, kleintje wordt zangersheide ingeschreven, als je daar naar de keuring wilt gaan is het eigenlijk ook bedoeling dat je verkoopt. Voor de springsport in te gaan op het niveau wat ik wil zijn de veulenpremies ook helemaal niet belangrijk. Ik zou wel naar de Oldenburgkeuring kunnen, maar dan moet mams mee en laat daar nou net het probleem zitten
Hera vandaag op 303 dagen, nog 17 dagen en ik kan het lijstje vervoegen
Haha Charisma.. Ik zou die keuringen dan ook laten voor wat het is..
Giolli: komt vanzelf die dagen
Ik dadelijk ook naar stal.. Maar laat mij nou net deze dag geen auto hebben omdat die bij de reprateur staat! Gelukkig kijkt die man van waar ik sta altijd wel even of ze goed staan.. Maja verstand van paarden heeft die niet..
Hoop het zo meiden!! Nog eens bedankt voor al jullie lieve berichtjes, ook via PB, heb er echt steun aan gehad!! Fijn dat dit nog zo kan op bokt, mensen die elkaar niet kennen en toch zo meeleven met mekaar!
En dat is pas een mijlpaal Kitzbi! Op naar 18 maart zeg ik maar.
Ik ga me vandaag eens nuttig maken en de boel hier eens opruimen. De kat heeft meer brokjes naast d'r bakje liggen (die eet met haar poten) dan in d'r bakje, dus even flink de stofzuiger erdoor en dan nog wat spul opruimen. Lang weekend, dus dan zo maar even benutten.
Verder krijg ik nog een pakket met touw binnen, dus moet alsnog thuis blijven.
Oh! Dan moeten ze maar samen leven ja. Ik kan elke dag alles weer bij elkaar vegen en in het bakje doen, ze liggen werkelijk overal. Ze sleept d'r voerbakje ook gerust dwars door de kamer.
Mijn honden pakken de brokjes op en leggen ze naast de bakjes neer en dan eten ze de rest uit het bakje op en dan zijn het allemaal dezelfde brokjes haha
Oja en 1 van de hondjes die brengt ze mee naar de woonkamer en eet ze dan 1 voor 1 op
Kitzbi gefeli met je mijlpaal
lisch
Geplaatst: 02-03-12 11:54
kitzbi schreef:
Jaaaahhhh kitzbi is 320 dagen joehoeeee
Sorry ben even blij dat ik de 320 gehaald heb..
pretty
Geplaatst: 02-03-12 11:58
Kitzbi en Talische gefeliciteerd met de mijlpalen!!
En een voor koortsvrije Hera,ze lijkt op de goeie weg,'t komt allemaal goed!!
DL bah ik zou er niet gerust in zijn,wat zei de DA dan? Snot en hoest en hoge koorts was hier het begin van de droesuitbraak. Kwam overigens door 2 kleintjes die we in december geimporteerd hadden uit Nederland,die hadden het bij,en dan moet er maar ééntje wat lage weerstand hebben,en huppa... 't begon met 1,dan 2,en dan volgden er nog een stuk of 6..de één erger dan de ander,sommigen hadden abcessen,aan sommigen zag je niks behalve dat ze ellendig waren,sommigen hadden ineens opengebroken abcessen zonder dat ik iets gemerkt had! (winterhaar en shets.. ) Hoop voor jou dat het zo ver niet hoeft komen! Maar ik heb wel mijn lesje geleerd en ik zorg voor zo weinig mogelijk verloop van paarden eens het winter is.
Hier alles OK,Lisa had iets meer uier. Ze is het overigens al gewoon dat ik elke morgen even kijk,als ze in de paddock loopt. Ik kijk meestal uiers via de achterkant,staart opheffen. Vind ik iets veiliger dan onder een pony van 75 cm te gaan liggen. Ik heb ook haar uier kunnen betasten en dat is heel wat voor Lisa,die zo rillig was altijd aan haar achterkant! Doe het nu elke dag even zodat ze het straks goed gewoon is.
Muzefee & DL: hihihi ja, hond hier neemt zijn bek vol brokken, sprintje naar de mat in de woonkamer, alles laten vallen en dan een voor een opeten. Kan hij wel een keer of 10 volhouden zo. Ofwel mond vol brokjes, sommige uitspugen en andere opeten. Heel de kamer vol met brokjes. Eetbakje staat regelmatig paar meter verder, ding ziet de hele kamer soms gekke beesten toch!