Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), maar heb ze ook nooit laten scannen...hier doen ze het ook niet bij die ukkie's.

net als de merrie's van nicole, wat zijn de veulens al groot! 
de drollen zijn zo hard, je kan iemand zijn kop er mee in gooien
(en ik ben blij dat het water het nog steeds doet! (we hebben een soort verwarming langs de leiding welke aangaat als deze te koud word, super) 
Upona van haar 4e en Zimi van haar 2e.
Hoe ga je het deze keer doen met waken, had je nu al een oplossing? *denkt weer aan het verhaal van de vorige keer* 

Heerlijk in de wintervacht! Hoe is het met moeder-geit en poten-geit?
(sorry voor de mannen onder ons)
*

En ook met de geit en lammetjes al pech...

Alleen als ze echt veel minder hooi op kunnen door ruimtegebrek voer ik de hoeveelheid krachtvoer op.
Ik ben benieuwd of zoiets werkt, volgens de DAen die ik heb gesproken, ligt een veulen te diep in de buik om iets te kunnen horen, er zit teveel darmgeluid van de merrie in de weg om iets te horen.

Die gaan dus wat eerder naar binnen als ze erg tekeer gaan. Beetje rennen is niet erg, zeiknat van het zweet gaat mij te ver...

sonjim schreef:Waar krijg je die Urine testen, want mij is verteld dat die voor mensen niet werken in een later stadium van de dracht.
(als er veel mannelijk hormoon in zit, of denk ik dan verkeerd)

(3/4-1 baal ofzo).
Kan je dit elke 3 pagina's doen??? Leest een stuk sneller!!!
........ (En dit is een lang kaal pad, maar verder is het veel bos......)Dyonne schreef:Verder wel een plak of zes hooi op een dag.(3/4-1 baal ofzo).
Pony's zien er goed en mooi uit zeg....

Ik probeer altijd netjes bij te lezen, vaak lukt het dan niet om meteen te reageren, dan moet ik eerst weer wat anders doen enzo.