Inowa: nog niks bi icoline??
Amandake: uier van iris is nu veel voller dan vorig jaar voor de bevalling, vreemd!zal het een hengstje worden die lekker lang blijft zitten?
SA: wat een typische allergie, net als grasallergie bij paarden ook al een vreemde combinatie.
Wel fijn dat jullie nu weten wat het is.
Whitney: ik ken jeuk aan de navel (nog) niet, dus kan je niet helpen, ze maakt het wel spannend. Is er nog niks geboren bij je?
PVD: vreemd dat ze zo zweet, Ravita zweette gisteren ook hoor, komt door de warmte he en denk maar niet dat ze in de schaduw gaat staan!..
Dana: Niki is strak zeg!uier kan nog voller, banden nog slapper.
Marlijn: Blossom heeft echt geen kont meer!banden zijn weg, veulen is al naar achteren gedaald, ik zeg dit weekend?!
Gebruik je die sudocreme tegen jeuk? Waarom heeft ze dan jeuk?
Nicole: GEFELICITEERD!!! wat goed dat ze het voor je neus deed. Ze is mooi, geen aftekeningen?
Ben benieuwd naar droogfoto's en dr naam!
Wie weet gooit Zimi het er nu ook snel uit?
Marlijn: rare dag voor jou, 294 dagen, het veulen heeft het vorig jaar niet gered begrijp ik?
Natuurlijk gaat het dit jaar goed!
Raya: gefeliciteerd met de mooie mijlpaal 340 dagen! Maakt ze al aanstalten naar een bevalling?
Myrdal: ook spannend bij jou, het is mooi weer dus ze kunnen het er zomaar uitgooien!
Hiboune: vanaf zaterdag mag ik ook in de lijst!!
Heerlijk gisteren de gehele avond naar Ravita op de cam gekeken, haha. Geweldig om haar te kunnen zien op +_10 km afstand. Er was niets te zien hoor, maar toch leuk om te zien hoe ze s'vonds doet als ik er niet ben.