Cashmere gister voor het eerst in de trailer!!
Ze deed het echt super!!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Orchid schreef:Orchid is alleen gescant op 18 dagen, verder niks. Even om zeker te weten dat ze drachtig is, en verder heb ik eigenlijk liever niet teveel gerommel met het paard.
Dienie schreef:
Hoe ik het doe alleen merrieveulens ?? Het zal mij wel toebedeeld zijn...., wil graag een 4-span met eigen bonte Tinkermerries, het is nu compleet, over 3 jaar kan ik gaan trouwen en ons in een 4-span met eigen Tinkers laten rijden
Mij mij wel opvalt, de uiers en de buik worden de laatste weken minder als de merrie moet gaan veulenen, je gaat je afvragen of alles nog goed is daarbinnen![]()
iwayalover schreef:@Dienie: Proficiat met AlexiaMag ik vragen wat jij met koninklijke namen hebt?
De vorige heette toch Maxima? Of ben ik nu in de war met een ander?
Dienie schreef:Leuk zeg zo'n verhaal achter de namenMaxima schoot me ineens te binnen omdat haar paps Maxolo heet, had nog helemaal geen naam verzonnen namelijk.....
En toen dacht ik misschien wel leuk om het andere veulen dan Alexia te noemen.
De 3 dochters van Nikita heb ik naar de Sissi story vernoemd, waarin Romy en Sophie ook een rol in spelen.
En waarom koninklijke namen ?? Voor mij zijn het allemaal prinsessen die veulens, zo mooi en wonderbaarlijk, vandaar die koninklijke namen. Ik kan het niet anders uitleggen nu.......