@ Tinne: okee ik dacht al wel dat het van het gras moest zijn maar je staat toch even raar te kijken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarijeR schreef:@Quirinake: Wat vaak de eerste keer wel wil helpen is even met 2 personen de merrie en het veulen buiten te zetten.
1 neemt de merrie mee, de ander het veulen. Als de merrie erg onrustig wordt, kan je het veulen ook voor de merrie uit laten lopen.
1 arm om de hals om te sturen en 1 achter de billen langs. Daar zit de vooruit van het veulen![]()
MarijeR schreef:Overigens is mijn ervaring dat hengstveulentjes in het begin wat dommer zijn dan merrieveulens
Mac schreef:MarijeR schreef:Overigens is mijn ervaring dat hengstveulentjes in het begin wat dommer zijn dan merrieveulens
En merrieveulens zijn volgens mij veel pinniger dan hengstveulens. Mijn God, wat kan Gracie al goed haar oortjes plat leggen en haar neusje opkrullen! Shane was toen hij zo klein was echt een vrolijk en lief mannetje!
MarijeR schreef:Een echte meid die Gracie
Odess schreef:Ik ben van plan om een keertje langs te gaan om drie uur vannacht, ik verwacht niets. Wat zouden jullie in dit geval doen?
Odess schreef:Gister heb ik 2 uur naast haar stal gelegen, in die 2 uur zijn haar 4 dikke kegels gereduceerd tot 3 harsdopjes...