Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Indivu70 schreef:Muronia: het kan zo ineens veranderen. bij ons was ook ineens de kegel er.
Ik probeerde tussen de middag moeders en kind buiten te zetten. Helaas was ik alleen. Het veulen durft de stal niet uit, moeder uiteraard in paniek en weer in de stal gedaan. Daarna weer moeders meegenomen, maar veulen bleef weer in de stal staan. straks maar even met z'n tweeën proberen.

. Benieuwd hoelang ze het rekt.
Nu al een grote kindervriend
Ach ze maakt vast een extra mooie baby
Vind dat altijd wel fijn, des te sneller staan ze weer in hun knappe zomervachtje
Vogeltjes zijn er idd ook superblij mee.
shadow33 schreef:Even vraagje. Zijn er hier ook mensen in het topic die de (betaalde) online veulencursus hebben gevolgd van Iris van Gulik? En wat waren de ervaringen? is het t geld waard?
nieky1993 schreef:AI_zawraa Het drama met aziza herinner ik mij ook nog. Vond dat toen zo vreselijk
Wij krijgen de veulens eigenlijk goed verkocht. Als alles goed is en doorgaat zijn er al 6 verkocht bij geboorte. Maar ik zit in een ander segment ook als bv Arabieren. Beetje goedkoper wss
Vind het wel leuk om je zo vol passie te horen over je fokplannen. Ga je een veulen houden? Of alleen indien het een merrie is?
Vooral als er volgend jaar als alles mee zit weer 3 veulentjes bij komen.

dan wil je echt nog geen veulentjes
maar het sneeuwt hier dus ik ben eigenlijk heel blij dat ik er vannacht niet uit moest
ik moet 10 min naar stal rijden (leen woont bij stal). In de sneeuw nooit zo tof 
hoe doen de uiers het van de merries?
. Jou merrie lijkt kwa hoofd ontzettend op ons amber