Mooi stukje is dat he'van Angelique. Altijd handig om even van te voren lezen en eventueel filmpjes te bekijken. Ik hoef dat dit jaar helaas niet te doen. Maar aan de andere kant kan ik me nu ook volledig richten op de training en het dekken. En hopelijk ook een voorspoedig herstel van flirt.
Wat is koetje al gegroeid!!
Chantall dat wordt al echt spannend.
hihihi Leonii dat vele haar verdwijnt vanzelf wel en die tietjes groeien vast ook gauw genoeg.
Murosch Citaat:
Sjonge stal_HD dat is wel een pittige diagnose zo. Ik hoop van harte dat ze bijtrekt en dat de tijd en goede zorg straks zijn vruchten afwerpt. Geluk bij een ongeluk dat ze niet drachtig meer is.
Zo denk ik er nu ook over hoor. Baalde wel dat ze niet drachtig is. Ze was namelijk mijn laatste drachtige merrie van afgelopen jaar. Maar je moet je wel direct vermannen, omdat we flirt er weer bovenop willen krijgen. Dus dan is een niet drachtige merrie even iets makkelijker.
Hihi en wat betreft suzie. Ze ziet er goed uit.
Pretty als tini nu langzaam zo gelijdelijk vult komt het vast wel goed. Zij hoeft ook al niet zo lang meer zie ik.
Yfkelover wat super. Nu hopen dat ze niet meer gaat vullen, en pas weer als ze mag.
Pretty nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Hallo Kabayo. Ik hoop voor je dat de nieuw te komen dracht je een super veulen mag geven. Heb je wel verdient.
Mooie tattoo heb je gezet.
Tanjaatje wat jammer is dat he'. Ik heb ook eens 1x een te vroeg geboren tweeling gezien.
Twinklebel hopelijk knapt vien na een goede rustpauze weer wat op. Als het atrose zal zijn, moet ze wel veel kunnen bewegen. Dus weidegang is dan goed.
Caesar. wat ziet je merrie er goed uit. Mooi buikje toch wel hoor. Heeft ze misschien last van haar tanden? Kunnen ze ook lusteloos van worden en wat minder eten. Ik had dat vorig jaar bij mijn merrie.
Ik geef mijn veulens ook geen prik, tenzij ze niet levendig genoeg zijn. Volgens mijn da is dat ook niet nodig zolang ze goed rinken en levendig genoeg zijn.
Droversrun ze glimt nog mooi en is eigenlijk nog best kort in het haar. Draagt ze een deken?
Sunshinedaan leuke merrie hoor. Haar naam lijkt wel op die van mijn amerikaantje, Flirt. hihihi
Hallo AniekR Jouw verzoekje is wel erg jammie hoor. Ik kan me die goed begrijpen hahaha
Welkom Redd.
hihi de afgroeting..... was het toevallig op de mobiel en met autocorrect?
Daar heb ik altijd zo vaak last van.
Leuke hengst kabayo.
Ik merkte wel dat ik bij het bekijkebn van allemaal friesen, ik altijd de Onne en onne nakomelingen eruit viste. Heel apart. Maar ik heb geen fries. Misschien ooit in de toekomst dat ik er 1 koop. Mijn zusje fokt er wel mee. Zij was afgelopen jaar zelfs uitgeroepen tot jonge fokker van het jaar. Een knappe prestatie vind ik.
Chantall wat super schattig. Een echte lente voorbode.
Salatiga wat heeft je merrie een mooie tekening op het hoofd. En ook nog vier witte benen.
Seven ze hebben duidelijk even plezier in de benen te strekken.
Suffie welkom terug en jeetje wat een gedoe en pech. Hopelijk is straks alles snel rond en kun je weer aan de slag met je paarden.
Leuke merrie luna. Neem ja haar ook mee dit jaar naar de nmprs keuring?
Update flirt. De medicatie slaat aan en ook het op het zand zetten. Ze is blij, attent en reageert volgens mij super op de bute. De kuur is voorlopig nog niet afgerond, maar we zijn al weer wat positief. Nu hopen dat ze weer snel goed loopt en de kanteling over 7,5 week duidelijk minder is geworden.