Zo, even wat uitgebreider reageren:
Pol, heb je nog meer foto's van Livia voor ons? 
pretty schreef:elmars-Floot jaaaa tieten!

Wie heeft nou twee volledig gelijke tieten,dat zijn dan geen echte.

Arianne, het begint op te schieten bij jou! Ik vind jouw pony's echt knap, dus ik ben heel benieuwd!
Butengeweun, die begint al vroeg aan haar tietjes 
Knolselder schreef:Heb haar al gezegd dat ik een lekkere BBQ organiseer als ze niet snel bevalt.
Laat je ons de datum weten?
Goed filmpje van die red bag. Ik begin altijd vlak voor de geboorte zenuwachtig te worden, bang dat het mis gaat en dan vraag ik mezelf altijd ernstig af waar ik aan begonnen ben
Rianne, het kan niet anders dan dan jouw veulen straks zo uit die buik ploft. Mijn god zeg!
Kiki, bij Daisy wordt die plaat altijd alleen maar groter en groter en neemt pas na de bevalling af.
Tjinta, gefeliciteerd met de 300 dagen van Cantate!
Pol, bij mij gaan merrie en veulen 24/7 het land op als veulen 2 weken oud is. Eerst twee weken apart van de rest, met een draadje ertussen, zodat ze wel kunnen neuzen, maar Dais wel tussen baby en de rest in kan staan als ze het niet leuk vindt. Na weer twee weken, gaan ze bij de groep. Dan is baby 4 weken en sterk genoeg om wat rondjes te kunnen rennen.
Neusmomentje tussen Fiore en TiSento

Toen we Daisy en Fiore bij de groep zetten, heb ik deze foto kunnen maken van Daisy, TiSento en Fiore. Eén van mijn dierbaarste foto's 

Team_Sublime 362 dagen... pffffffffffffff..........
Linda, ik snap heel goed dat je verliefd bent! het blijft ook altijd zo bijzonder. Je kijkt er zo lang naar uit, hebt een beeld in je hoofd van het veulen en ineens staat het er echt en is het niet anger meer alleen een beeld. Geniet er lekker van!
Zo Manda, die is echt mooi bol, ja 
Tinniie... als je nu toch op dag 364 zit, zou ik het jaar maar volmaken
Niet normaal zeg...
Tjintja, in de OP staat het record op 372 dagen..
Ik ben gisterenavond nog even op stal geweest. Haar uier is inderdaad ietsje meer dan vorige week, maar ze stond ook al even buiten. Zo even kijken als ze de nacht binnen heeft gestaan. Maar het is nog lang niet schokkend hoor. Ook even kijken op welke dagen ik tietfoto's heb van Ti en Fi en dan op dezelfde dag nu een foto proberen te maken en dan kan ik los op mijn analyse 
En bedankt voor je compliment over het lopen. Ik vind het ook echt heel zwaar, zeker gezien mijn heup, maar ik ben achteraf zo trots op mezelf dat iets doe waarvan ik altijd heb gedacht en werd gezegd dat ik het niet kon, en daarom ga ik gewoon door
Nu die 5k nog aan één stuk kunnen doorrennen, maar dat komt wel 
O Crines, daar begint ook wat ontwikkeling te komen. Fijn!
Clio heeft inderdaad een hangbuik zeg!
Gefeliciteerd met 300 dagen voor Lisa!!
Zo.. het is droog, dus ik ga lekker naar mijn pooowny's!