Zo ziet er inderdaad uit als of ze helemaal klaar ervoor is!!!
jennyk
Geplaatst: 15-05-10 08:37
spannend neon! En zij kan net zo makkelijk overdag gaan dus extra spannend! Jij bent zeker de hele dag in Eindhoven?
Hier ook een paniekerig veulen aan het halstertouw, gster voor het eerst geprobeerd en ik kan niet in de buurt van de kont komen om hem te helpen te gaan lopen. Na een kwartier heb ik hem los gemaakt, hij was zoooo moe Vandaag maar weer een poging doen!
Neon: Dat ziet er veel belovend uit! Ik denk dat je zeker wel voor vannacht een veulen hebt:) Jolandje: Ook al een heel mooi uiertje, zit nu schot in de zaak! Amandake: Wat leuk dat 2 veulentjes naar hetzelfde nieuwe huisje gaan straks!
Wel bij gelezen, maar niet gereageerd door drukte!
Spannend Neon! Succes alvast!
Grote mijlpaal hier: Vrony 320 dagen! En verandert elke dag weer een grote stap. Ik gok voor volgende week zaterdag.
essiesilly
Geplaatst: 15-05-10 09:24
hoiiii wat gaan jullie snel zeg, geen tijd om alles bij te lezen maar als er nieuwe veulens zijn gefeliciteerd neon, dat ziet er goed uit
lindalieneke, die flintstone kan volgens mij gigannntisch galloperen!
hier gaat alles nog z n gangetje ik heb geloof ik een crossmonster gefokt, als ze naar buiten gaan gaat ie een paar rondjes racen maar niet zomaar, hij doet er nog een flinke schep boven op, doet z n oren naar achter, maakt zich wat kleiner en gaaat toch hard :| haha
Talida
Geplaatst: 15-05-10 09:34
Daar houden we je aan Neon, vandaag dus!
Moet je toch een keer een filmpje maken Essilly. Ik sta steeds in de aanslag met mn camera maar gebeurt niet veel. Ben er ook op verkeerde tijdstip.
Joto gefeliciteerd met je mijlpaal!
Linda lieke knappe ventjes hoor. Staan ze ook samen op de wei?
Jenny, waarom kun je niet bij zn kont komen?
essiesilly
Geplaatst: 15-05-10 09:35
o ja, dat zal ik mis zo wel ff doen ja eerst ff m n 3 jarigen rijden
nou ik die foto zo zie moet ik toch even iets vragen. Ivy haar uier is nu Rafiki er is een stuk minder dik. dit is toch normaal? en hoe kan ik eigenlijk zien of ivy genoeg melk heeft?
Lisanne: we zijn met z'n 2en, 1 neemt Look en 1 neemt cream. Ook als je cream achter hem zet draait ie zich nog zo dat het niet lukt. Maar uiteindelijk zal het wel goed komen hoor. Het was pas de eerste keer
stunning
Geplaatst: 15-05-10 10:32
Hoe oud zijn veulens ongeveer als ze hun veulenvacht verliezen? Armani begint een beetje een brilletje te krijgen, zou dat daardoor komen?