Hier wat foto's van Zam

tepels worden al duidelijk groter

Voelde hem/haar vanmorgen ook heel duidelijk! Zondag zit ze op precies 8 maanden. Het veulentje is nu ongeveer zo groot als een lammetje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

tepels worden al duidelijk groter

Is het nou niet zo dat de slijmprop eruit ze is binnen 48 uur móet bevallen? Of maakt dat niet uit?
maar komt vast goed daar kan ik dus (nog) niet zoveel over vertellen. Wij hoeven maar *schatting* zo'n 10-15 meter te overbruggen.
)
. Tussenschot tussen stal weghalen (wanneer zullen we dat doen, wat raden jullie aan?), stro erin.
Oren in de nek, staart zwiepen. Ik had het idee dat ik wat aan mijn linkerbeen voelde. Dus Frank (hub) naast mij stappen, ziet hij idd het veulen bewegen
, en... in het voorjaar weer lekker buikloos kunnen buitenrijden en haar pondjes er wat af kunnen rijden!potverdikkie schreef:hoi hoi, ja in princiepe is het binnen 48 uur. Vandaag is het alarm alweer 2x afgegaan, ze is echt bezig. Ik ga zo de camera halen en installeren. Dit gaat via internet, dus ik probeer het dan ook online te zetten.

maar het is nog nooit mis gegaan
afgelopen week had Relana zoiets van ja, dag en probeerde weer naar binnen te lopen

) 

lekker relaxed, verder nog op een arabiertje van een vriendin van me gereden haha dat was wel ff wennen hoor.
haha dat is tog meer mijn rasje maar afwisseling is altijd wel ff leuk