Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Whiz schreef:Kijk.. vanmiddag bij mijn buurman in de wei geboren.. een tweeling!!
Neonlight schreef:Nee, Jus weet dat Lib nu volop in de aandacht staat en gunt haar die aandacht. Ze wacht gewoon nog even zodat ze zelf de aandacht zal krijgen van iedereen die ze verdiend.
Maseike schreef:Hahahahha.
Ik denk PJ dat je het niet wilt weten het wereldrecord van een merrie met dracht.
Maseike schreef:Hahaha.
Ja je kan beter vroeg beginnen met kerstkadooo-tje,s
Gewoon rustig wachten koffie peukje en nogmaals peukje......
En ik ga maar eens wat doen hier thuis....
Zal man eens trots op mij laten worden hahahaha.
Neonlight schreef:Had je dat niet door PJ? Ik zuip koffie en rook als een ketter, en zie, mijn veulen kwam braaf na 332 dagen buiten kijken.
Keeva schreef:Jeeeeee, kom even bijlezen en zie dat Whiz twéé veulens heeft !!! Jij zult ook niet gewéten hebben wat je overkwam, of wel ?![]()
![]()
Fijn dat het goed gaat met beide heren, hopelijk blijven ze het zo goed doen, maar dat zal vast wel ! Prachtige mannetjes zijn het !!
![]()
![]()
Toke, jij ook gefeliciteerd met je prachtige veulen, gauw nieuwe foto's maken hé !
Hier gaat het wat minder, niet met Tyler gelukkig, die groeit als kool en is een héérlijk mannetje
.
Maar mama Keeva bleef maar hoesten, paar keer de DA bij gehad, antibiotica, en nu begint het toch wel erg veel te lijken op COPD/dampigheid ...![]()
En Kyara is inmiddels "verlost"van haar tweeling (d.m.v. hengstig spuiten), maar de hengstigheid komt niet op gang. Gaat lekker dus ...