Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Is weer eens wat anders dan veulens!
Thomas5 schreef:Pauk schreef:Alonna haar zoon van vorig jaar (volle broer van mijn veulen, had al keer foto's geplaatst) is verkocht aan de beste hengstenboer van Belgie.. Een zeer grote kans dat deze heer dus op 3-jarige leeftijd wordt gekeurd als dekhengst.. Ik hoop het
Aan wie ?
Dreeke schreef:@ Tienn: wat leuk zeg weer foto's van Jellie, ze ziet er ook lekker rond uit
Maar ik dacht dat ze de 15e is uitgerekend?? Dacht dat er maar 1 dag verschil tussen onze merries zat,
Vinga is vandaag 313 dagen drachtig
Die uiers, ik dacht al wat zijn ze klein ineens, ze waren eerst veel groter toch??
uier komt wel als het nodig is

en dat oog
hopelijk is het de volgende keer echt zover! (en ben je er bij!)
misschien draagt jouw jonge merrie heel bescheiden en verrast ze je nog 

(al heb ik die zelf niet meegekregen.. )

wat een buik zeg! spannend .. niet lang meer 
*
wat niet wil zeggen dat het altijd nog kan misgaan. Zal zo blij zijn als ze op 320 dagen zit! nog 29!
laat het maar opschieten!
die van mij gaan ook in galop de stal uit.. op beton en kasseien 
maar nog geen echte melkbar 
heb je nog tijd om te ademen dan??
Faniek schreef:Misty heeft nooit een supervol uier

wil ik liefst niet voorhebben
aloers hihi
,maar het werk moet ik er ook bijnemen hoor
..maar zo'n sneeuw en hagel vandaag !!!!!
Echt druk dus!

. Anderhalve maand eerder is nogal wat. Ach, scheelt weer 1,5 maand zenuwen
.
.
Snap dat je nu veulenkriebels krijgt! Ben benieuwd of Hollebol ook zo'n knap kleurtje eruit gooit.
ff bijlezen hoor!
gelukkig hebben de kijkers de nijntjes kunnen bekijken, dus ze hebben zich niet hoeven vervelen 

kan me voorstellen dat het nu begint te kriebelen! Wat een mooi merrietje van dezelfde papa!

beterschap!
maar is nog lang niet vol dus hoef me voorlopig weinig zorgen te maken.
bij de vorige dracht kegelde ze al op 318, nu heeft ze echt nog lege tietjes.. gisteren nog wat foto's van Darlah gemaakt, zal ze zo eventjes plaatsen