Dana01 schreef:ik denk toch dat het rhyno virus er iets mee te maken heeft.....
maar is dat te testen?
Wel apart is dat er meeste 2 lingen worden vergooit. en 1 lingen weinig ..
lijkt me toch niet dat he rhino is dan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

* op je foto * 
maar daar tegenover gelukkig wel weer een gezond veulentje geboren 

De buiken lijken ook nog eens op elkaar!
Nu alleen maar afwachten wanneer het komt.
Je merrie lijkt trouwens op een roodschimmeltje wat ik vroeger gekend heb... maar dat kan niet gezien de leeftijden... of het is de dochter van Aphrodite... vast niet 

Medeschuldige meldt zich 
Verder hier weinig te melden. Ze heeft nog steeds last van zucht maar in haar uiers zit nog maar weinig beweging. Verder heb ik haar maar de regendeken afgedaan overdag. Zaterdag en zondag was het hier droog weer. Wel koud maar mevrouw heeft een dik genoege wintervacht en eigenlijk een bloedhekel aan een deken
En aangezien het de komende week warmer wordt (maar wel weer natter
) dacht ik: Ga jij maar lekker zonder jas naar buiten.
Jammer genoeg moet ze nog wel een maandje wachten voor ze op onze wei mag maar ik denk dat ik er maar stiekem elke dag een kwartiertje in het weiland van de buurman laat grazen. Ziet ie toch niet

Dana01 schreef:whahaha zou de buurman dat niet in de gaten krijgen als ie paarden mest vindt??
Cayusejuhh schreef:Kijk je wel uit met grazen? bedoel gaskoliek loop je zo op

Het kan soms ineens op gang komen. 
Haha ja mijn camera laat op binnenfoto's heel vaak ORBS achter.... (jammer genoeg) iwayalover schreef:@Flettie: wat bedoel je eigenijk met zucht? En gefeliciteerd met de mijlpaal!
maar dan wel tijdens de pauze, dus dat mag
Moet je maar even kijken. Ik kan het zo niet uitleggen.