ze beginnen volgens mij al gaatjes in te komen of niet?
ze deed irri met der staart toen ik hem optilde vandaag niet erg duidelijk.
hoekige billetjes
je ziet der buikje zo niet zo goed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
IngLio schreef:Wat een lieve Fjord! En een mooitje ook nog! Heel veel succes en let goed op draaierigheid!
.
Auw...
.
. Materiaal van de stal is besteld!! Papa gaat binnenkort beginnen met de nieuwe stal, donderdag komen ze grindzand (ofzoiets
) afleveren en dan graaft mijn oom een stuk van de grond af. Daar zit nu nog veel puin in namelijk, opa gooide er altijd stukken steen in, zodat de kalveren dan niet te ver de modder in zakte
. Not smart opa
.
.
Enig verschil is dat zij vandaag wel raak beet.
(tigra nu nog niet

Ik denk dat ze echt wel wacht tot het weekend..nog maar 4 dagen tot dat ze uitgerekent is!

Maar ik denk dat er een lichtbruin veulen uitkomt, met een grote kol * en hoop snebje* en 1 of 2 witte voetjes! 
. Hij is nu met trampoline springen de 3 dubbele flikflak met een enkelvoudige schroef aan het oefenen
Ik kreeg zelf nog een schop van dat kreng toen ik Famosa haar benen aan het afspuiten was. Ik leunde met mijn hoofd tegen haar buik aan en ineens BANG. Rot joch.
Het ziet er naar uit dat we vannacht gewoon kunnen slapen. 
Alleen zijn de flanken nog een beetje leeg, of lijkt dat zo?
Sjen schreef:
@ Patoucha: Siena heeft vrijdag 'valse' weeen gehad. Daarna heb ik het niet meer gezien. Dat is nu dus ook al wel een paar dagen geleden en ik verwacht het veulen nog niet, dus ja het kan wel een week duren, al verschilt het natuurlijk per merrie.
.
Hopelijk was het een vergissing van d'r en laat ze het voortaan uit haar hoofd. Ze was wel erg beledigd na die klap van me...en terecht
inowa schreef:
ff het verhaal:
in de week van 7 mei zijn ze gedekt(we weten niet welke dag)
dus in de week van 7 april zouden de veulens moeten komen.
nicoline maak ik me geen zorgen over de uiers.
het is haar eerste keer dus geen uier meestal tot na de geboorte.
kan dus best zijn dat er morgen een veulen ligt(denk ik wel elke dag maarja,moet toch hoop blijven houden)
En dat is normaal, de meeste merries krijgen gewoon uier hoor ook met het eerste veulen.
.
en die uier ziet er ook al mooi vol uit! Ben benieuwd of jij gelijk gaat krijgen wanneer ze haar veulen eruit gooit
.