Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cioccolato schreef:Ik had iets gratis gekeken of gelezen en word dood gegooid met reclame mail.
Er staat hier eerder in het topic een link naar ziektes, en er zin heel veel verschillende informatie filmpjes en teksten te vinden. Die niks kosten
shadow33 schreef:Even vraagje. Zijn er hier ook mensen in het topic die de (betaalde) online veulencursus hebben gevolgd van Iris van Gulik? En wat waren de ervaringen? is het t geld waard?
Indivu70 schreef:Muronia: het kan zo ineens veranderen. bij ons was ook ineens de kegel er.
Ik probeerde tussen de middag moeders en kind buiten te zetten. Helaas was ik alleen. Het veulen durft de stal niet uit, moeder uiteraard in paniek en weer in de stal gedaan. Daarna weer moeders meegenomen, maar veulen bleef weer in de stal staan. straks maar even met z'n tweeën proberen.
corinadrenth schreef:Indivu70 schreef:Muronia: het kan zo ineens veranderen. bij ons was ook ineens de kegel er.
Ik probeerde tussen de middag moeders en kind buiten te zetten. Helaas was ik alleen. Het veulen durft de stal niet uit, moeder uiteraard in paniek en weer in de stal gedaan. Daarna weer moeders meegenomen, maar veulen bleef weer in de stal staan. straks maar even met z'n tweeën proberen.
je moet veulen eerst even de stal uit drukken, en dan komt ie wel met moeder mee
Nobel01 schreef:Wat leuk!
Wij krijgen ook een Edmundo veulen, uit een Smokey Black merrie.
Wanneer is die van jou uitgerekend?
AM_Horses schreef:Ik doe ook de eerste dagen het veulen vastpakken en uit stal meenemen. Merries volgen dan op de voet
Er wordt heel veel reclame gemaakt voor die cursus. Ik denk dat je online al heel veel kan vinden. En hier komt ook heel veel informatie voorbij
Nu was ik het ook niet helemaal eens met haar ontworm schema.
shadow33 schreef:Even vraagje. Zijn er hier ook mensen in het topic die de (betaalde) online veulencursus hebben gevolgd van Iris van Gulik? En wat waren de ervaringen? is het t geld waard?
Cioccolato schreef:Wat wordt er in die cursus besproken wat eigenlijk hier nog niet is besproken?AM_Horses schreef:Ik doe ook de eerste dagen het veulen vastpakken en uit stal meenemen. Merries volgen dan op de voet
Er wordt heel veel reclame gemaakt voor die cursus. Ik denk dat je online al heel veel kan vinden. En hier komt ook heel veel informatie voorbij
Nu was ik het ook niet helemaal eens met haar ontworm schema.
Wat is haar schema? Ze wisselen allemaal zo...