Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suffie schreef:Wij hebben ook een stalnaam; stal de Leemhorst. Die komt achter alle hier geboren paarden te staan als "van de Leemhorst". Bij het KVTH (Haflingers) is deze naam als officiële stalnaam geregistreerd en kan dan ook door niemand anders meer gebruikt worden.
Evelien__ schreef:Bij mij is de beginletter de eerste letter van vaders naam. Dus de A, en ik mag 16 tekens inclusief de Z achteraan (Zangersheide).
Bye bye "Van Het Heulken Z"![]()
Casarell schreef:Evelien__ schreef:Bij mij is de beginletter de eerste letter van vaders naam. Dus de A, en ik mag 16 tekens inclusief de Z achteraan (Zangersheide).
Bye bye "Van Het Heulken Z"![]()
Inderdaad met een A beginnen, maar wél 24 tekens (inclusief spaties en Z-suffix)
Ai Am Van Het Heulken Z is bv 23 tekens..
Het aantal tekens staat vermeld op de pagina van Zangersheide (z-algemeen, stamboek en dan naar veulenregistratie).
Noisy schreef:Ze is nu 161 dagen drachtig. Vlak voor het uier, daar voel je vaak het beste.
Het was heel duidelijk. Ik denk dat hij ( mijn gevoel zegt dat het nu een "hij" is) rodeo aan het doen was haha. Joan was ook best onrustig.
Ben zoooo blij. Dat neemt alle stiekeme twijfels toch weer weg