Mierela is momenteel alweer 141 dagen drachtig.. Wauw wat gaat het snel dit jaar
Mijn merrie staat ook op een pensionstal maar daar woont niemand bij, ik kan in principe gerust er blijven slapen maar ik woon er ook op 3 min met de auto vanaf.. Ik heb wel 1.5 tot 2 weken bijna elk uur wekker gezet om op de camera te kijken die ik in stal had gemonteerd (ook geen birth alarm) Gelukkig is mijn tante door haar jonge kinderen nogal een nacht braker en had ik een nichtje die de halve uren pakte en ik de hele uren op het laatst zodat elk max een half uurtje miste.. Merrie was eigenlijk helemaal niet extreem onrustig, nu ik later terug keek op de film zag ik idd dat ze zweette en toen ze wou gaan plassen brak der water ik ben me toch met een rot gang heen gereden

Ik heb zelfs al het idee gehad bij 1 van die 2 merries dat ik al wat zag bewegen,maar dat kan niet zeker?
Net nu ik me gisteravond voor een wedstrijdje volgende week op de lijst had gezet omdat ze zo fijn liep weer....het is me duidelijk, moeders wil met zwangerschapsverlof
Maar ff aankijken, ze is er niet kreupel op en koelen/stappen slankt ie wel iets van af dus dat eerst maar een paar dagen gaan doen. Zucht

hopelijk hersteld ze mooi tijdens haar dracht en kun je haar daarna weer lekker oppakken, maar vervelend blijft het wel.