Foto van de merrie waarvan een low is afgegeven door de eigenaar: http://www.mgmquarterhorses.com/IMG_4117.jpg Edit: veradelijke merrie dus: She does not have any quirks, signs or anything else. She doesn't wax. She'll just lay down and have it. I do notice she's more restless this time than her last foal. Probably uncomfortable for her. She is very large, but then she's a large mare.
Cchanny
Geplaatst: 17-03-11 17:50
caboclo schreef:
doe de cam het niet of ligt t aan mij pc? de laatste link van Cchanny die ze doorgeeft.?!
ik download het nu ook ff. verwijder het wel weer een keer xd
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 17-03-11 20:40
Niets verder meer gebeurt vanmiddag zo te lezen. De nieuwe merrie heb ik aanstaan, idd een sneeky dame. Niets aan de hand, liggen persen en de baby is er. Al ziet ze er niet erg dik uit of zo.
..mijn ouder roepen de hele tijd(gister en vandaag als ik net bezig ben met huiswerk) heel hirstyrisch dat er alarm word aangegeven Hahaha.. laat cam savonds ook aanstaan(moeder kijkt toch stiekem aardig vaak ;P leuk dat ze het ook leuk vinden om te kijken .. ze vraagt ook al telkens hoe het met die nederlandse merrie Aranka is(die heeft appart topic) ..heb gister alle bevallingen behalve van varken gezien.. en die buiten bevalling was net buitenbeeld en ze hadden cam 2 uitgezet ..maar veulen ziet er leuk uit