Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rowo schreef:Ik heb Zetje zo'n 2,5 week geleden op rust gezet. Ze keek je zo boos aan als je met het zadel aan kwam lopen. Dat vond ik zo sneu, ondanks dat ze het rijden nog mega fris en blij was. Dus nu poets ik haar gewoon 3x per week grondig en dan is ze helemaal blij.
Ik zag trouwens dat het deze week warm zou worden (15graden?). Dan kan eindelijk haar deken eraf.
daphnejumper schreef:rowo schreef:Ik heb Zetje zo'n 2,5 week geleden op rust gezet. Ze keek je zo boos aan als je met het zadel aan kwam lopen. Dat vond ik zo sneu, ondanks dat ze het rijden nog mega fris en blij was. Dus nu poets ik haar gewoon 3x per week grondig en dan is ze helemaal blij.
Ik zag trouwens dat het deze week warm zou worden (15graden?). Dan kan eindelijk haar deken eraf.
Dat heeft Burley ook even gehad, totdat het mooie weer er weer beetje aankwam en ik al 3 weken lekker met dr het bos in kan.
Dat vind ze geweldig.....sindsdien rijd ik haar 1 tot 2 keer per week in het bos en 1 keer in de bak, beetje spieren loshouden.....
En ze is niet meer nukkig als ik met zadel kom en loopt zonder gezeur de stal uit....
stunning schreef:Ik heb ook nog behoorlijk lang door kunnen rijden. Pas week of twee/drie geleden begon ze aan te geven dat ze eigenlijk niet meer kon.. En dat was eigenlijk meer de gallop, draf en stap ging nog prima opzich.
Na hoeveel weken/maanden na de geboorte van het veulen beginnen jullie het rijden weer wat op te pakken?