Ik heb trouwens ook nog goed nieuws. Ik ga mijn eigen webwinkel beginnen. En ja jullie raden het al, in ruitersport artikelen. Volgende week inschrijven bij de kvk en starten maar. Ik ben nu druk in onderhandeling met leveranciers. Dus als jullie nog tips hebben? Kom maar op!
Joto:Wat erg!!!Ben er gewoon stil van..heel veel sterkte!
Manueeltje:Hoe is het gesprek met je vriend verlopen?Is er nog een kans dat Avanti terug komt?
Bimmetje: Wat gaaf!!Welke merken ga je verkopen?ff spammen hihi BR heeft een erg mooie collectie de winter die er nu al is,en voor de zomer 2010 is ook erg mooi.
jeemig joto wat een k*t nieuws heel heel veel sterkte!
manueeltje wat een rotstreek zeg, ga voor je duimen dat je Avanti terug kan krijgen.
Hier gaat alles redelijk: heb zaterdag besloten te stoppen met concoursen na zeer tegenvallende en niet voorziene resultaten. Ben zelfs voor het eerst uitgelachen met uk
tja waarom ik werd uitgelachen? geen idee...misschien omdat ik het verrek om oneerlijk tegen mn paard te zijn? en dus 2 ietwat brave proefjes liet zien zonder bombarie? Dit aangezien uk net 5 is, voor het eerst binnen weer binnen liep en al aardig buik heeft. Ik krijg altijd wel vreemde blikken als ik met uk (merens) binnenkom maar dit concours sloeg alles, zo erg dat voor mij de lol van het concours rijden er even af is. Misschien volgend jaar weer met igora (al zal het commentaar dan helemaal niet van de lucht zijn aangezien zijn 'maar' 1.46 is)
manueeltje, sterkte en joto... vreselijk,... sterkte inkepink, laag is het van degenen die lachen, laat je niet wegjagen!! ze zijn het niet waard!!
Grietsjuh: welkom!!
silke zit om en bij de 270 dagen het gaat vlug nieuwjaar zijn
vanaf zondag weer de binnenbak gehuurd, kan de training van de jonge paarden beginnen en de conditie van de anderen op pijl gehouden worden want met de sint en kerstman in aantocht krijgen ze het weer druk die bom-proof dames
Maseike
Geplaatst: 11-11-09 22:44
Heel veel sterkte gewenst joto
Joto
Geplaatst: 11-11-09 22:49
Oh mensen..sta op instorten..Vind het zo onbegrijpelijk!! Waarom nou zij weer! Denken we eens een leuk jaar te hebben, 3 merrieveulens! Geschenk uit de hemel. Allemaal fijn karakter, leuk op de keuring gepresteerd.. Ik dacht Dessa al een keer eerder kwijt te zijn, toen ze door de bakrand sprong... En nu is het gewoon echt.. Tis ons gewoon niet gegund.. En als we nu gewoon het draad en palen daar hadden weggehaald! En als we nu gewoon eerder waren heen gegaan.. Was het mssn wel heel anders gegaan..
Als als als... Jo.. hou op met die beschuldigingen naar jezelf lieverd!
Ik weet niet wat te zeggen...
Je kon hier niets aan doen... wacht de sectie af.. dat zal mischien een geruststelling zijn.. echt meissie...probeer rustig te blijven. Ik wete hoe je je voelt.. en je weet hoezo. en dier dood vinden is nooit leuk.. dat gun je de ergste vijand niet eens
Heeele dikke knuffel!
Edit : eerste zin is wel erg hard, neit zo hard bedoeld als dat ie aankomt...
Ach inkepink dat uitlachen slaat helemaal nergens op.Ik start ook met mn pony tussen de paarden (melo is maar 1,52m)en tja je hebt er van die verwende krengen tussen zitten die minderwaardig gaan doen omdat ze geen paard is. Maar als ik dan meer als de helf eruit rijd op concours of in de prijzen eindig dan hoor je ze niet!
Gelukkig krijg ik meerendeel heel positieve reacties,gewoon langs de kant mensen tegen elkaar horen fluisteren dat "'dat ponietje" toch verrekte leuk lopen kan.Het maakt je wel extra trots als je dat hoort!Dus kop op!!