Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dat ze dat volhoud joh.. als je die merriies hier zag lopen konden ze dat op de helft al neit meer
, wel stuk rustiger aan hoor, wat stappen en draven. Ze geeft zelf gelukkig heel duidelijk aan wat wel en niet meer gaat. Tot week of 6 terug heb ik haar nog behoorlijk fanatiek kunnen rijden, maar dat gaat nu niet meer
. Blijf haar wel bewust rijden, om haar in conditie te houden tbv de bevalling juist. Maar ik train echt niet hard meer hoor 
marrlinde schreef:zo! knap zeg!
maar ze heeft het ook juist nodig denk ik. Ze heeft altijd veel energie en die moet ze wel kwijt. Daarbij kan ze ook nog niet op het land en iedere dag longeren vind ik ook niets. Met longeren kan ze af en toe zoooo gek doen, onder het zadel heb ik dat 10x beter onder controle EN voel ik beter of ze zichzelf niet 'voorbij' loopt, weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.
)Jeanine84 schreef:Mag ik aan jullie voorstellen
Na een snelle bevalling kwam dit mooie meisje om 22.10uur op de wereld!
Haar naam is Little Gift
Merrie en veulen maken het goed
! meike_s schreef:Uierfoto van vorige week:
Uierfoto van vandaag, duidelijk veranderd volgens mij, maar foto is ook van dichterbij genomen dus vertekend natuurlijk ook wat:
Voor de beeldvorming, zo is ze normaal:
En dan weer foto's van vandaag:
was wat stoffig binnen
En een van voren:
(alleen vergeten te draaien, dus nu moeten jullie het hoofd even draaien.
Lucy_1 schreef:Haflingertje.... gefeliciteerd! Wat leuk dat we op dezelfde nacht een veulen hebben gekregen! Fijn dat alles goed is gegaan bij jouw ook!![]()
![]()
![]()
Jij hebt ook een schatje zeg!

Neonlight schreef:Had gekund, maar gezien haar uier en haar kling en haar andere drachten leek het me zeer onwaarschijnlijk en was ik eerder aan die refractometer gaan twijfelen denk ik.
dan was je poging in ieder geval zinvol, want nu vertrouw je dat ding tenminste