Hij is alweer 8 dagen oud.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nicole288 schreef:Mabon: 240 dagen, Maaike kan toch nooit nog 100 dagen doorgroeien? Ze is nu al zo zwaar. Gefeliciteerd met Coby het paaskalf! (wat leuk dat ze bij jullie namen krijgen)
Draakje: ik denk niet dat ze je nu nog bellen voor een veulen, het is inmiddels acht dagen geleden, denk dat ze de kans dan nu te klein achten dat het nog lukt
Suzanne: Wat reken je, 320, 335 of 340 dagen? Nog 48 dagen dan zijn harsdopjes ook nog altijd vroeg, dat ze nog 98 dagen zou moeten lijkt dan wel onwaarschijnlijk. Meer dan in de gaten houden kun je niet doen denk ik, is ze na het dekken gescand en wat zei de DA toen over het vruchtje?
Radetskie: Leuk dat je nu ook mee komt posten. Die uier kan er zomaar ineens in een paar dagen zijn, of zelfs pas na de geboorte vol schieten, niks om je zorgen over te maken hoor!
Hiboune: Alano! Wat is hij al groot!
Casanova: mexx doet het toch voorbeeldig dan? Uier lekker aan het groeien en goed eten zodat er straks geen plaats meer is en beeb er wel uit moet komen
Sunnyrainbow: Ik kijk om de anderhalf uur, als het spannend wordt blijf ik gewoon op. Om de 2 uur dan staat het veulen er al lang en breed droog naast te drinken (dat kan na een uur al zo zijn zelfs)
Mausje: Dat klinkt wederom spannend!
Ocalinda: Leuke combi! Bont merrietje zou idd leuk zijn! Wanneer is ze uitgerekend?
Falona: ik zou bellen, je wilt toch weten hoe en watEn meteen op de stoep staan als ze niet bezig is is ook zo wat.
Ik geloof dat de merrie niet van Falona zelf is maar van de manege eigenaar (kan het mis hebben)
Edit: Je bent dus al geweest, nou goed, dan nu iig gerust dat je gebeld wordt als het echt zo ver is
casanova schreef:.
de rest van mijn paardjes heten
rubens ( new forest van Orchid's naar schilder vernoemd door zijn aftekeningen)
rebbel: wildde eigen rebel doenzegt genoeg
Finnigan tinkermerrie
King omdat het een echte man is
Hiba weten jullie
en alano gewoon een mooie naam
kannie schreef:ik kom weer even stalken met een uierfoto, maar vind het zelf ook zó interessant, denk iedere keer; voller kan niet! maar dan toch weer heal weer zoveel verandering met vanmiddag, denk dat er vanavond laat of morgen toch zeker serieuze hars aan gaat hangen, het glimt nu;
FennekeR schreef:Macy heeft vorig jaar 2 dagen nodig gehad om afscheid te nemen van Merlyn..... toen was ze er echt klaar mee en heeft nog een keer of 2 gehinnikt.
We hadden Macy in een andere stal gezet en Merlyn nog in de kraambox laten liggen.
De volgende dag was Macy nog wel uit haar doen, maar wilde ze wel weer naar buiten.
Ik zou ook zeggen laat haar er nog even bij.
"Begraven" moet je lezen als dat de merrie stro of andere bodembedekking over het veulen proberen te schuiven