Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicole288 schreef:Ik zag hierboven ergens dat het het eerste veulen wordt van Zurich? Dus hij of zij krijgt vast nog hoog bezoek van de hengstenhouder ook
Nicole288 schreef:maysie: Leuk en ik ben juist helemaal fan van die oren, wat een lieve flappers(floppen ze nu ook zo opzij tijdens het rijden? dat is ook zo'n heerlijk gezicht
)
Adriana schreef:Wow wat heftig! Arm beest!
potverdikkie schreef:Nicole288 schreef:maysie: Leuk en ik ben juist helemaal fan van die oren, wat een lieve flappers(floppen ze nu ook zo opzij tijdens het rijden? dat is ook zo'n heerlijk gezicht
)
Citty kan niet meer bereden worden. Ze is als twenter met haar benen door een trailerbodem heengezakt, en heeft daar flinke beschadigingen van over gehouden. Ze loopt absoluut niet kreupel, maar we zijn bang dat als we haar wel gaan berijden we meer schade toebrengen dan haar er een plezier mee doen
Nicole288 schreef:oei, dat wist ik niet, wat zonde! Dus ze mag echt lekker als fokmerrie bij jullie blijven
ik ga snel vast mijn ronde langs de dieren maken, dan is dat maar gebeurd. Zoals we op het barncam topic altijd roepen: even de kurk erin citty, tot ik terug ben
Nicole288 schreef:oei, dat wist ik niet, wat zonde! Dus ze mag echt lekker als fokmerrie bij jullie blijven
ik ga snel vast mijn ronde langs de dieren maken, dan is dat maar gebeurd. Zoals we op het barncam topic altijd roepen: even de kurk erin citty, tot ik terug ben