kannie schreef:kita heeft niet veel honger...weet iemand trouwens waar dat is, waar kita staat? kan dat nergens vinden
In Elizabeth, Colorado (schuin onder Denver) dat staat tenminste als locatie in haar profiel op het elements message board
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kannie schreef:kita heeft niet veel honger...weet iemand trouwens waar dat is, waar kita staat? kan dat nergens vinden
__Martine__ schreef:Wat erg! Zou het veulen wat over hebben gehouden van het vastliggen van Angel? Of kan dat niet?
Eyecatcher schreef:en nu staat Midnoght rustig in haar staanhoekje
MarijeR schreef:De bevalling van Angel was probleemloos, alleen ademde het veulen niet.
Ze denkt dat er al wat eerder mis was met het veulen omdat de placenta ook niet helemaal goed was.
Best kans dat het veulen al een dag dood was, het heeft na de bevalling ook helemaal niet zelf geademd.
Nicole288 schreef:MarijeR schreef:De bevalling van Angel was probleemloos, alleen ademde het veulen niet.
Ze denkt dat er al wat eerder mis was met het veulen omdat de placenta ook niet helemaal goed was.
Best kans dat het veulen al een dag dood was, het heeft na de bevalling ook helemaal niet zelf geademd.
Waarom stonden er dan een aantal berichten op marestare dat het veulen zo alert was? Dacht dat ze het dan zouden hebben zien bewegen en rondkijken.
__Martine__ schreef:@Nicole: kan het ook zijn dat er wat mis is gegaan doordat Angel eerder vast heeft gelegen?
Eydis schreef:Midnight verwachten ze denk ik wel iets...ze ligt nu en eigenaresse is paar keer binnen geweest:
http://www.marestare.com/starlight.php
kleppie schreef:Eydis schreef:Midnight verwachten ze denk ik wel iets...ze ligt nu en eigenaresse is paar keer binnen geweest:
http://www.marestare.com/starlight.php
Volgens mij is het hier begonnen..
Nicole288 schreef:Oh dat is dan nog een kleine troost, dat dat hummeltje er niets van gemerkt zal hebben.
Martine: Ik denk het niet, zal ook niet zo lang zijn geweest met iedereen die er met zijn neus bovenop zat?
Marije: Dan komt er nog een vraag bij mij op, als een veulen al dood is kan het zichzelf toch niet meer draaien om op de juiste manier naar buiten te komen? Hoe werkt dat, het veulen is overleden, het lichaam van de merrie herkent dat als teken dat het naar buiten moet en de baarmoeder begint het naar buiten te werken? Maar het veulen zal dan nog op de rug liggen?