Ongelooflijk dat alles zo goed gaat met ze, en wat zijn ze mooi he ondanks dat het een tweeling is, qua groei is het ze goed afgegaan bij mama binnen. Die foto's zijn geweldig!!
want zien ze er super uit zeg...ga alles opnieuw beleven van onze tweeling als ik dat zo zie...ze glimmen ook lekker!!! en ze hebben heerlijke bekkies!
Ze zijn zo mega schattig dat ik niet kan wachten op het moment dat er nog meer foto's komen, om 2 zo blij en gezonde veulens te zien dartelen! Geweldig!
Geweldig stel zeg!! Ik had ze idd al op HvN gezien! Ze zien er super uit! Echt tof dat ze het zo goed doen!! En mams doet het ook super!! Alsnog gefeliciteerd!!
Dank je, het zijn 2 echte draakjes. Cupido is echt een knuffelbeertje en Cinderella ook maar die laat niet van zich afbijten, wordt een pittige tante Ze zijn net buiten geweest en ze galoperen net als in het filmpje vrolijk de wei rond!
Leuk joh! Wat een droppies zo met zn tweetjes! Ze kunnen zicg samen ook echt prima vermaken, lekker rustig voor moeders...haha Heerlijk zo genieten van die kids toch?
wat een moooie veulens! je hebt wel geluk dat het goed gaat met een tweeling je vroeg ergens in het begin om namen ... als die niet met een bepaalde letter hoeven te beginnen vind ik deze wel leuk: wallie en wammes .. is maar een suggestie hoor xD
ja kan op verschillende plekken lezen dat ze gescand was, meerdere keren zelfs geloof ik, en namen moesten met een C beginnen, en die hebben ze al dikke week geleden geloof ik zelfs al gekregen
Excuus Lynn_Nikita, ik heb idd géén 28 pagina's doorgelezen. Weet jij misschien dan ook t antwoord op mijn vraag of de tweeling bewust is laten zitten?