Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Faniek schreef:Help ik zit in een twijfelgevalletje en wil er eigenlijk niet een heel nieuw topic over openen.
Ik heb zaterdag een groentjes wedstrijd met mijn haf.
Mijn haf in dikke wintervacht en een viesterd.
Ik moet haar dan nog wassen met deze kou (manen, staart en benen) en trainen lukt niet deze week. Heb haar sinds vakantie nog niet gereden dus ze staat nu 2 weken stil... ze pakt het altijd zo wel weer op zit er op en ze is super maak en doet wat ik van haar vraag, maar deze week gaat het ook weer zo vriezen en sneeuwen dat ik niet het proefje kan oefenen en de middendraf moet ik nog oefenen.
Zal ik dit wel allemaal aanhalen voor een proefje? Ik kan anders meedoen aan groene wedstrijd in mei..
ThePast03 schreef:En ik heb al heel wat geleerd van dit topic!
Dixie staat er rustig bij, ik begrijp dat ze dachten dat die vanmorgen al ging veulenen
Stephany schreef:Ja, de kleine kan niet drinken en Piper zit maar naar haar buik te kijken!
Stephany schreef:Ik heb net gebeld...maar kreeg het antwoordapparaat, heb maar ingesproken, hopen dat ze het horen, en misschien weten ze het ook al!?
djuno schreef::(![]()
![]()
![]()
![]()
Red gemist!! Zat er al helemaal klaar voor...werd ik gebeld door school.....dochterlief door jongetje op grond gesmakt, stuk voortand eraf. Dus ...snel dochterlief gehaald en richting tandarts. Bah...het kind heeft ook geen geluk met haar tanden.
Behalve Red.....verder nog iets wat ik moet weten?
GillyZidane schreef:Hee mensen.
deel 2!
ik kan ook met een beetje geluk weer staren..
welke zijn het niteressantst?
djuno schreef::(![]()
![]()
![]()
![]()
Red gemist!! Zat er al helemaal klaar voor...werd ik gebeld door school.....dochterlief door jongetje op grond gesmakt, stuk voortand eraf. Dus ...snel dochterlief gehaald en richting tandarts. Bah...het kind heeft ook geen geluk met haar tanden.
Behalve Red.....verder nog iets wat ik moet weten?
Sjoert schreef:Is het allemaal goed afgelopen met je dochter?