Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Melanie15 schreef:Die van mij is in april uitgerekend, maar heeft al n behorlijke buik, wat betekent dat ik waarschijnlijk niet mee kan doen aan de kringkampioenschappen helaas, maar dan kan ik lekker met r gaan wandelen:) ik heb alleen geen foto van der hoe ze nu is met r buik
Mac schreef:@Shantidior: allemachtig, wat kijkt ze sjaggerijnig!! En d'r lijf is al net zo smerig als de blik in haar ogen ... haha!
Gelukkig heeft mijn oudje er nog wel zin in. Ze is in april uitgerekend. Bij gebrek aan passend zadel (schouderprobleem) rijd ik op een barebackpad in een veel te zware back, maar dat gaat eigenlijk best heel goed. Het is wel meer aangepaste bejaardengymnastiek, maar dat mag de pret niet drukken
Odess schreef:Ik ga ook iets van een 'web-log' bijhouden op mijn eigen pagina! De link is http://www.bfdevelde.nl/odessa.html !
Ik wil er ook nog ff wat linkjes op hebben staan van andere mensen die hetzelfde doen. PB me ff als je er ook op wil!
Mac schreef:We hebben een nieuw (diepte?)punt bereikt: Lee is mega- maar dan ook bloedsjaggerijnig naar andere paarden, maar inmiddels ook naar mij. Als ik haar buik wil voelen, trekt ze haar neus op en gaat ze "lucht staan happen" in mijn richting. Ik hoop dat het daarbij blijft .... dat heeft ze nog nooit gehad...
MarijeR schreef:Als iemand de pagina bekijkt, laadt hij het plaatje wat bij bv weerkamer.nl op de server staat. Dat is dus steeds de meest recente.
Iedere keer dat iemand de pagina opnieuw bekijkt, zal dat plaatje dus vernieuwd worden.
Als je de pagina gewoon open laat staan, vernieuwd hij niet automatisch.
jeddah schreef:Jeetje Mac, dat is schrikken! Maar het kan toch best zijn dat ze "even" een ongemakkelijke dag heeft gehad en dat het morgen weer wat minder erg is?
Mac schreef:We hebben een nieuw (diepte?)punt bereikt: Lee is mega- maar dan ook bloedsjaggerijnig naar andere paarden, maar inmiddels ook naar mij. Als ik haar buik wil voelen, trekt ze haar neus op en gaat ze "lucht staan happen" in mijn richting. Ik hoop dat het daarbij blijft .... dat heeft ze nog nooit gehad...
Mac schreef:Ik hoop het ... het is normaal gesproken zo'n aanhankelijk paard. Eigenlijk kan ik bij d'r in de pap sch**ten ... maar nu ...![]()
Ik moet zeggen dat d'r buik ook wel heel strak staat nu en er zit echt een bobbel op de plek van Marije's rode stip, zeg maar ... arm paard!