Dustinlover en Dennenboom van harte gefeliciteerd met jullie veulens! Ik hoop dat alles goed gaat en ben benieuwd naar de foto's
Janinevv
Geplaatst: 24-03-21 17:32
Dustinlover en Denneboom gefeliciteerd!!
sblom
Geplaatst: 24-03-21 17:44
Gefeliciteerd DL en Denneboom! Benieuwd naar fotootjes
Wat een mooie foto's komen voorbij van de veulens!
Ocean vandaag 305 dagen , uier vordert best wel. Heb een birthalarm aangeschaft vandaag en aan halster gedaan. Nu nog wat knutselen met de camera. Noor is week later uitgerekend maar heeft nog lege flapjes, groot verschil met Ocean. As Maandag komt veearts voor enting. Hoop dat t nog tijdje blijft zitten, vind t wel beetje spannend. Ze is maiden.Haar temp is prima verder.
Kabayo
Geplaatst: 24-03-21 18:34
Gefeliciteerd Dustinlover en Dennenboom!!
Geweldige foto's caesar! Vind de laatste heel knap!!
Hier maandag half uurtje buiten. Gister een uurtje en vandaag 2 uurtjes. Heerlijk dat het zo kan Vandaag eerste keer halster. Super braaf! En kon hem gister alleen temperaturen. Niks loos hoor
Welke merrie mag ik van het lijstje afhalen dustinlover?
Lana!
Nou nog even en ik mag gaan slapen van mezelf. Eindelijk na 36 uur. Morgen dus ook verslag en verdere foto's. Alles gaat goed met moeder en kind
Iedereen succes met waken en ik hoop dat die andere van mij eventjes wacht nu en niet teveel alarm geeft
Fotsy
Geplaatst: 24-03-21 18:59
Gefeliciteerd DL dus binnen 12 uur veulen na ph van 5.5 kunnen we ook weer schrappen Knap zwarte hengst
Gefeliciteerd dennenboom wat is het geworden? Alles ok?
Hier wisselen we overdag af en Snachts zet ik wekker en alarm. Als ik zie dat het echt gaat komen dan blijf ik wakker. Ph was gisteren nog hoog benieuwd wat die vandaag zegt.
Gefeliciteerd Dustinlover en dennenboom! Benieuwd naar hoe het gegaan is en vooral, droog foto's!!!
Dennenboom
Geplaatst: 24-03-21 20:29
Het is een merrie Naam zijn we nog niet helemaal over uit. Dierenarts is net geweest, merrie kwam niet van de nageboorte af en veulentje heeft via de sonde de eerste biest gekregen. Ze is wel heel druk met zoeken maar kan de tepel nog niet echt vinden..
Vanmorgen er nog onder gekeken maar had het vandaag nog niet verwacht. Uier vanmorgen, mijn opa (ervaren fokker) riep om half 12 nog tegen mijn vriend dat het nog wel even duren ging. (Geboren om 13.15/13.30)
Helaas allemaal de bevalling gemist en ik was op kantoor. Snel ingepakt en op naar huis
gefeliciteerd allemaal met de veulens. Ik moet helaas nog even wachten. de merrie zit nu op 292 dagen. Er zit in ieder geval leven in teminste gister tijdens het poetsen wel XD
Quir wat ziet ze er suoer goed uit, en leuke foto vab haar bekkie
Tanja camera weer aan kunnen krijgen?
Chadje wat een plaatje, die lichte ogen!
Dustinlover gefeliciteerd!!! Nu lekker bijslapen!
Vulina leuk ook nog pups!
Fleuribelle die is ook al mooi rond!!!
Dennenboom ook gefeliciteerd!!
Dddara ik betrouw op t alarm en spiek ook op de camera , maar slaap er gewoon goed om. Wie weet dat ik wel wekkers ga zetten als het echt spannend word....
Ceasar wat een knapperds!
Kabayo wat suoer dat hij het zo goed doet! Wat staat dat rood toch altijd mooi bij zwart!
Janine volgens mij heb ik hier wel gelezen dat die strips prima te bewaren zijn tot volgend jaar, wel droog bewaren denk ik
Wat een prachtige veulen foto’s komen er voorbij!!
AfroAnita
Geplaatst: 24-03-21 21:18
Denneboom en DL gefeliciteerd met de veulens!
Ciocollato; De naam heb ik ook erg lang over getwijfeld! Heb nu wel een merrie en hengsten naam gekozen en daarbij ook al een roepnaam! Dit was de rest van mijn lijstje; Hengst Rolex Rolls Royce Ray-Ban Represent
Merrie Roulette Rose noire Riva
Unisex Refresh Rhytmic Dior Rio Revolution Wie weet heeft iemand er nog iets aan hahaha
immii_clarr
Geplaatst: 24-03-21 21:35
Dustinlover gefeliciteerd!
Dennenboom ook gefeliciteerd!
Kyrkelover, die zou ik ook lekker naar huis halen.
Fleuribelle, die is lekker rond!
Ceasar, mooi stel zo!
Ben benieuwd of er vanavond/vannacht nog iets geboren word!
suffie
Geplaatst: 24-03-21 21:56
Janinevv schreef:
Vraagje. Kunnen melk strips die niet gebruikt zijn natuurlijk ook voor het jaar erop gebruikt worden?
Ja hoor, zolang ze vochtvrij bewaard worden blijven ze onbeperkt 'houdbaar'.
Ik vertrouw 's nachts op het Birth alarm en word eigenlijk standaard wel 3x op een nacht wakker, en dan kijk ik even. Overdag kijken we regelmatig hoe het gaat, maar is ze ook weleens een uurtje uit zicht. Dus in theorie kunnen we het missen, als het ineens heel snel gaat. Maar tot nu toe heb ik nog geen reden gehad om aan te nemen dat het snel gaat gebeuren. En ik vind haar niet het type om nou midden op de dag tussen de rest te gaan liggen bevallen. Denk dat ze wel de rust afwacht. We zien het wel. Anne (morgen 300 dagen) zie ik daar eerder toe in staat, om gewoon met iedereen erbij een veulen eruit te gooien.