AM wat een nare wending, hoop heel hard het nooit te hoeven meemaken maar ja je kunt niet meer doen dan wat jij hebt gedaan. Het is niet altijd eerlijk
Cynthia82 schreef:Jazzejam, ik heb wel eens gehoord dat als ze op 35 dagen nog wel drachtig zijn, maar het hartje niet klopt (dus ze gaan afstoten) ze dan lastig hengstig worden de rest van het jaar. Denk je dat ze (mocht het zo zijn) dat ze nog wel hengstig wordt omdat het nog zo vroeg in het jaar is?
Het moment dat we zondag hebben gescand was het vruchtje als het van het tweede eitje geweest is pas 13 dagen en kennelijk zou bij diepvries sperma de embryo in het begin stadium ook kleiner zijn als bij vers.
Liefst was ik donderdag weer wezen scannen. Maar ja ze moet wel mee willen (kreeg een opgestoken middelhoef zeg maar), DA doet het hier niet aan huis tenzij je beschikking hebt over een opvoelbox.
Toch ben ik niet heel ongerust, mocht het gebeuren dat bij 35 dagen blijkt dat het vruchtje is afgestorven en er geen natuurlijk hengstigheid opgang wil komen dan gaan we dat niet forceren.