Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Niet omdat ik een vroeg veulen wil, maar je moet al zo lang wachten en hoe langer het duurt voordat ze gedekt wordt, hoe langer ik moet wachten. Maar ja... ik wil haar echt even wat langer rust geven en het liefst een veulen half april, dus ik wacht tot half mei

Cynthia82 schreef:Jazzejam, ik heb wel eens gehoord dat als ze op 35 dagen nog wel drachtig zijn, maar het hartje niet klopt (dus ze gaan afstoten) ze dan lastig hengstig worden de rest van het jaar. Denk je dat ze (mocht het zo zijn) dat ze nog wel hengstig wordt omdat het nog zo vroeg in het jaar is?

. Ik skip de hengstigheid hierna denk ik ook nog, die daarna wordt een twijfel geval. Hopelijk kan ik bij mn andere merrie ook weer een glimp van hengstigheid gaan opmerken deze maand. Voorlopig mag de bonte bende van ellende nog lekker even luieren met zn allen.
Morgenvroeg scannen of het ei weg is
Ben er wel heel verbaasd over omdat ze echt wel heel erg lelijk deed tegen de ruin.

duimen draaien!
Zilver word er niet echt anders van
Wat zou ik toch weer graag een mooie D pony willen hebben 
Welke hengst word ze gedekt van jou?
wat een rust!
nu 3 op het wachtbankje?
Zin in!
.Vanochtend hebben ze haar nog gescand maar was het nog iets te vroeg. We gaan haar dadelijk bezoeken, benieuwd of er al verandering is.