Ontzettend weinig aanmeldingen veulenverkiezing

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 15:48

Precies een awarduitreiking dan.

Ik zou het gewoon simpel houden. Al zou het misschien beter zijn als bokkers anoniem konden stemmen maar begin daar maar eens aan om dat uit te werken.

Ik vind het eigenlijk allemaal prima zo en van mij mogen de mensen die door het jaar veel werk in topics etc gestoken hebben,best winnen.
Ikzelf ga voortaan misschien beter nadenken bij de foto die ik kies want mijn veulen stond er ook niet op in stand of iets. Maar je kiest toch graag een foto waar ze van het scherm spatten en dat is dan soms net een iets andere. ;)

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 15:57

Djoopie schreef:
Misschien volgend jaar meer categorieën??
Populairste boktveulen
Best gefokte warmbloed
Best gefokte koudbloed
Schattigste veulen?

Dan zijn er een hoop minder onduidelijkheden en frustraties wellicht.... voor mij als kiezer ook makkelijker een keuze te maken op deze manier.

-met het leukste rechtvoorbeentje
-de langste wimpers
-het ondeugendste snuitje

hoe meer categorieen hoe onduidelijker het juist wordt..
want hoe ga je best gefokt beoordelen en belangrijker wie gaat het beoordelen en wie bepalen dan wie het mogen beoordelen en wat zijn daarvoor de criteria om dat weer te kunnen bepalen..

het is een bokt veulen verkiezing.. bokt is jan en alleman, iedereen kan dus op z'n eigen manier bepalen wat voor hem of haar een boktveulen een mooi boktveulen maakt toch

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 19:59

Ach de bokkers bepalen welk veulen het Bokt veulen wordt. De meeste stemmen gelden en dat is dan ook hoe het hoort te werken.
Als je er niet tegen kunt dat een veulen (die jij de titel onwaardig vind) wint, dan moet je niet mee doen en niet stemmen.
Wat je ook doet, ga aub niet zeuren of de verkiezing wel klopt, eerlijk is enz. Als jou lievelings veulen wel zou winnen, zou je er ook niet over zeuren.

Ik vond het persoonlijk wel jammer dat er alleen een veulen verkiezing is.
Persoonlijk zou ik ook graag zien:
- Gouden Bokt Hengst
- Gouden Bokt Ruin
- Gouden Bokt Merrie
- Bokts gouden oudje (voor paarden over de 20 jaar)

Lijkt me super leuk om zoveel mooie plaatjes te kunnen bewonderen.

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 20:01

Dat bokt gouden oudje is wel een leuk idee zeg!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-16 20:19

Daphara schreef:
Ach de bokkers bepalen welk veulen het Bokt veulen wordt. De meeste stemmen gelden en dat is dan ook hoe het hoort te werken.
Als je er niet tegen kunt dat een veulen (die jij de titel onwaardig vind) wint, dan moet je niet mee doen en niet stemmen.
Wat je ook doet, ga aub niet zeuren of de verkiezing wel klopt, eerlijk is enz. Als jou lievelings veulen wel zou winnen, zou je er ook niet over zeuren.

Ik vond het persoonlijk wel jammer dat er alleen een veulen verkiezing is.
Persoonlijk zou ik ook graag zien:
- Gouden Bokt Hengst
- Gouden Bokt Ruin
- Gouden Bokt Merrie
- Bokts gouden oudje (voor paarden over de 20 jaar)

Lijkt me super leuk om zoveel mooie plaatjes te kunnen bewonderen.

Vroegah (;)) is er wel een bokt-paard en een bokt-pony verkiezing geweest,maar dat was nog meer werk dan de veulenverkiezing ;)

Mars

Re: Ontzettend weinig aanmeldingen veulenverkiezing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 20:21

Ik wil net zeggen, leuk al die extra verkiezingen maar geloof dat de bakken werk die dat met zich meebrengt nogal onderschat wordt

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 20:23

Maar dat gaat volgens mij nog meer discussies teweeg brengen. :')

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-16 20:25

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 20:27

Pinky weet ik inderdaad nog wel, die is meerdere jaren achtereen winnaar geweest volgens mij. Zal me niks verbazen dat daar ook wel discussie over is geweest. :+

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-16 20:27

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 20:35

Haha wat een schattige topics :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 21:08

Maar dat lijkt me eigenlijk best wel leuk... Zo kan (bijna) iedereen eens mee doen aan zo"n wedstrijd. Nu zijn het alleen veulens, maar niet iedereen wil of kan een veulen fokken... Waarom dan ook niet oudjes topic doen en hengst, merrie, ruin...

Wil ik eventueel wel helpen met stemmen tellen :)

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 21:11

Als je het stemmen per poll doet, dan valt het best mee... tellen hoeft dan niet.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-16 21:17

amoj schreef:
Maar dat lijkt me eigenlijk best wel leuk... Zo kan (bijna) iedereen eens mee doen aan zo"n wedstrijd. Nu zijn het alleen veulens, maar niet iedereen wil of kan een veulen fokken... Waarom dan ook niet oudjes topic doen en hengst, merrie, ruin...

Enig idee hoeveel hengsten, merries, ruinen, zwarten, schimmels, jaarlingen, oudjes (wat is oud?) etc er zijn op bokt?

Maar, mijn zegen heb je hoor :+

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-16 21:18

Daphara schreef:
Als je het stemmen per poll doet, dan valt het best mee... tellen hoeft dan niet.

Daarmee zijn schaduwaccounts niet uit te sluiten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 22:26

LadyMadonna schreef:
amoj schreef:

Enig idee hoeveel hengsten, merries, ruinen, zwarten, schimmels, jaarlingen, oudjes (wat is oud?) etc er zijn op bokt?

Maar, mijn zegen heb je hoor :+

Betekent natuurlijk nog niet dat die zich ook allemaal opgeven... Maar snap je punt ;)

Ik vind het alleen wel jammer dat het zich beperkt tot veulens... Ik ben namelijk ook gewoon trots op mijn oudje en zou het ook gaaf vinden om haar met zo"n verkiezing te showen... :o

Victory-Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 11:12

Maar krijg je dan niet gewoon hetzelfde gezeik als met de veulenverkiezing? Want ook bij de paarden/pony's/ruinen/merries/oudjes/weet ik wat nog meer zal het een populariteit wedstrijd worden. Niemand die op mijn (overigens dode, weet niet of daar ook een categorie voor komt) pony's zal stemmen, terwijl die toch echt de enige echte gouden boktpony's zijn. 8-) :+ :Y)

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 11:26

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 15:24

gekvanfleur schreef:
Ik denk ook wel dat de tendens van bokt een beetje verschoven is van een informatief forum naar een beetje de site van de penny zegmaar..dat is soms wel jammer en de informatieve kant haakt een beetje af voor mijn gevoel waardoor we steeds verder de pennykant opgaan

Ik ben wel benieuwd voor degene die namens KBK spreken hier: Ik snap dat het niet leuk is om medeonderdeel van een discussie te zijn. Maar dan lees ik op de Facebook pagina dat je de mensen die nog niet gestemd hebben oproept op een bepaald veulen te stemmen (Rose oid) Dan ga je er toch blijkbaar wel degelijk van uit dat je een bepaalde invloed hebt op bokt en mensen gaan stemmen omdat je dat veulen aanraadt en niet omdat ze het topic lezen en denken: goh, dat vindt ik een leuk veulen? Bij je eigen veulen oke, maar waarom ook voor een ander?

Als kbk het allemaal zo erg vind, had ze er over na moeten denken voordat ze zich opgaf..
ze had zelf ook kunnen verzinnen dat Beer al gouden boktveulen was voordat hij geboren zou worden, als je je dan niet opgeeft dan lijkt het me dat je anderen een kans geeft, niet achteraf gaan melden dat ze op een ander moeten gaan stemmen...

En nee ik ben serieus echt niet jaloers op beer, moet er niet aan denken om zo n veulen te hebben :+

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 15:26

Waar is die laatste opmerking dan weer voor nodig? Dat snap ik serieus niet.

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 15:27

Floor_x schreef:
Er is redelijk recent nog een keer een boktpaard van het jaar verkiezing geweest. Toen konden mensen paarden nomineren, werd een beetje een mengelmoesje tussen bekende paarden (Salinero, Parzival) en boktpaarden.
Dat heeft uiteindelijk Aspen van smeetjoew gewonnen, nou toen was de wereld ook te klein :+

Edit:

[VN] Paard van het Jaar 2012 Verkiezing: stem nu!

[VN] Paard van het Jaar 2012 volgens Bokt is bekend!

Ik heb net wat reacties gelezen, maar man wat een banketstaaf gedoe daar. Je zou niet zeggen dat de meesten die daar gereageerd hebben al volwassen zijn :=

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 15:55

_San87_ schreef:
Waar is die laatste opmerking dan weer voor nodig? Dat snap ik serieus niet.

omdat er anders gezegd wordt dat ik jaloers ben en dat ben ik niet..

vind het super dat maarten en kbk zo blij zijn met hem en hij zal een heel goed leven bij hun hebben maar ik hoef niet zo n veulen.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 16:04

Alja schreef:
gekvanfleur schreef:
Ik denk ook wel dat de tendens van bokt een beetje verschoven is van een informatief forum naar een beetje de site van de penny zegmaar..dat is soms wel jammer en de informatieve kant haakt een beetje af voor mijn gevoel waardoor we steeds verder de pennykant opgaan

Ik ben wel benieuwd voor degene die namens KBK spreken hier: Ik snap dat het niet leuk is om medeonderdeel van een discussie te zijn. Maar dan lees ik op de Facebook pagina dat je de mensen die nog niet gestemd hebben oproept op een bepaald veulen te stemmen (Rose oid) Dan ga je er toch blijkbaar wel degelijk van uit dat je een bepaalde invloed hebt op bokt en mensen gaan stemmen omdat je dat veulen aanraadt en niet omdat ze het topic lezen en denken: goh, dat vindt ik een leuk veulen? Bij je eigen veulen oke, maar waarom ook voor een ander?

Als kbk het allemaal zo erg vind, had ze er over na moeten denken voordat ze zich opgaf..
ze had zelf ook kunnen verzinnen dat Beer al gouden boktveulen was voordat hij geboren zou worden, als je je dan niet opgeeft dan lijkt het me dat je anderen een kans geeft, niet achteraf gaan melden dat ze op een ander moeten gaan stemmen...

En nee ik ben serieus echt niet jaloers op beer, moet er niet aan denken om zo n veulen te hebben :+

Hoezo beter nadenken voor je je opgeeft? Er wordt net gedaan alsof het de normaalste zaak van de wereld is als je zulke reacties krijgt, ik zou der ook uit willen als er zo negatief gepraat wordt over het feit dat mn veulen mee doet. Dat verwacht je toch niet. Het is gewoon een leuk wedstrijdje of hoe je het ook wil noemen, lijkt wel alsof het om een wereldtitel gaat.

Snap niet waarom het alleen maar om beer gaat en waarom dit soort rot opmerkingen gemaakt moeten worden. Ik bedoel lavie was toch ook van te voren te voorspellen, daar hoor je niemand over. Heel fijn, maar snap niet waarom kbk hier telkens terug komt (En ja heb zelf op een ander veulen gestemd en volg al die topic van beer niet)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 16:55

Alja schreef:

Besef je wel hoe onaardig dit overkomt? :oo

Ik ben niet jaloers volstaat in dit geval echt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 17:13

Lief is het niet maar na al dat gezeik over jaloezie en afgunst snap ik het ergens wel... :)