Ik duim voor een zwartje voor je
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wat een bijleespost! Respect!

.
. Hopelijk wordt ze mooi drachtig
.
. Ben wat sneller moe ook. Verder regelmatig last van dat mijn voedsel en maagzuur omhoog komt, met name s nachts en dan moet ik nog opletten ook dat ik me niet verslik, maar verder gaat t allemaal goed
. Hoort er allemaal bij en t kan nog veel erger hoor ik zo her en der dus.

.
, had dit jaar 2 merrie's drachtig, Bibi is 16 maart bevallen, Parnasse is 12 mei uitgerekend, en ik 5 juni
. Hoop dat ik er bij Parnasse nog wel bij kan zijn
. 

Silly1972 schreef:Setteli doe ze maar de groetjes als je Dowan gaat bezoeken van Natasja van Harmony
Op dit moment staat onze merensmerrie Quira in belgie om daar gedekt te worden door Torrent de L'Abatch, dekking is inmiddels succesvol geweest nu nog afwachten of ze inderdaad drachtig is.linda2008 schreef:Cynth,wat een bijleespost! Respect!
Haha als je het zo beredeneerd lijkt het handig ja dat ze nu tegelijk gaan... Maar ik vind 1 birthalarm kopen al duur genoeg![]()
ik ga er maar van uit dat ze niet allebei in 1x pakken of dat ze het niet allebei tegelijk heel spannend zullen gaan maken![]()
Ach.. en als het wel zo is, kom je daar ook wel weer uit (gebroken
)mijnlieverd schreef:Ben echt benieuwd naar de combi met Fiore en die mooie zwarte hengst volgend jaar. Hopelijk wordt ze mooi drachtig
.
Ik ben ook zo benieuwd naar mijn eigen baby die een baby krijgt