Duimen voor Tine!
Schouwen was geen succes

Gelukkig heb ik de hengst in de hand op zo een momenten,arm ding

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mitxa schreef:Ik kom me hier maar aanmelden, helaas heb ik Nina afgelopen zaterdag moeten laten inslapen. Ze stond met een gebroken been in de wei. Wat er gebeurd is weet niemand, ze kan gevallen zijn, trap hebben gehad, zich verstapt hebben? Gewoon domme pech dus![]()
Ik ben er echt nog steeds kapot van, 6 dagen hebben we maar van haar mogen genieten. Ze was een geweldig leuk veulen! Ontzettend nieuwsgierig, mooi en een heerlijk ondeugend boefje. Ik had haar graag willen zien opgroeien.
Fokken is een beetje op mijn lijf geschreven, besloten om mij niet uit het veld te laten slaan en advies gevraagd aan de dierenarts of mijn merrie evt met veulenhengstigheid al opnieuw geïnsemineerd kon worden. Zij zag geen problemen wanneer mijn merrie rustig zou zijn. Afgelopen maandag hengstenstation opgebeld voor hun advies en zij zeiden hetzelfde kans dat ze het in 1 keer pakt is iets kleiner maar niet geschoten is sowieso mis. Dus afgelopen maandag mijn merrie maar gelijk weer weggebracht. Hopelijk dit keer meer geluk.
pretty schreef:AZ welke hengst heb je dan verder nog op het oog? Of weet je het echt nog niet?