ik heb het wel vaker gehoord iig, het komt niet zo vaak voor dat ze zo groot worden. Maar dat ei doet heus niets, zeker niet als er een goed vrucht op zit.
whaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! drachtig! Net als vorig jaar gedekt in de veulenhengstigheid amper een week naar de geboorte van het veulen, en nu ook weer gelijk raak!!! blij!
dianalamboo: Mooie merrie en hengst hoor!! Daar zal vast iets leuks uit komen!! suffie: Spannend hoor, nog wachten tot dertien mei.... dat worden lange dagen sjoert: Jammer maar gelukkig zijn we nog maar begin mei! marrlinde: Gefeliciteerd, nu hopen dat het met de 3 jarige ook gaat lukken! prettie: Ik fok zelf ook met mijn mini shetjes 2 van 80 cm overigens worden die wel gewoon gescant nog nooit problemen mee gehad. hiboune: Spannend hoor, hopen dat ze in 1 keer drachtig is! _10_: Leuk hoor voor de eerste keer spannend!! kyrkelover: spannend!! uletje: gefeliciteerd! peetje: Van harte!!
Zo gaat lekker hier! Vorige week zaterdag Diesje na de hengst gebracht en gelijk hengstig dus gelijk gedekt door winston ik weet dat ze woensdag nog gedekt is, ze word om de dag gedekt. Over vrijdag heb ik nog niks gehoord... dus ben benieuwd als ze af heeft geslagen. Heb donderdag olga na hengst gebracht en ja hoor gelijk hengstig!! Olga staat bij een hengst van 2 jaar dekt voor de eerste keer dus het is allemaal afwachten, gister is ze weer gedekt... Heel raar leek de eerste keer wel dat die hengst er gewoon in pist.... iemand daar ervaring mee... Gister leek het al een stuk beter te gaan.... Nu afwachten tot ze allebei afslaan, en dan drie weken later scannen!! Zijn ze allebei in 1 x drachtig krijg ik ze waarschijnlijk heel dicht opelkaar, kunnen ze volgende zomer lekker met zijn 2en in het land spelen.
Tijd voor een lijstje DBT merries op pagina 1, heb je al merries die drachtig gescand zijn, stuur dan even een berichtje met naam merrie x naam hengst en de uitgerekende datum!
jennyk
Geplaatst: 02-05-09 15:44
voor mij duurt het vandaag nog 2 weken, dan weet ik ook of ik nicole een pb'tje mag sturen
Bij mij nog ongeveer een maand denk ik! Donderdag ga ik haar weg brengen Tenminste.... moet haar eventjes goed in de gaten houden, want misschien moet ze al wel eerder. Ze reageerde vandaag al wel wat met poetsen.
Joto
Geplaatst: 02-05-09 15:52
marrlinde schreef:
joto, in det drachtige boktmerries 2010 topic toch?