Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(= een 8 gemiddeld) Ze is drachtig van de superbewegende Timor (Inco x Havstad). Ook gelijk maar een fotootje:
de gel is geen noodzaak, maar geleidt het geluid beter. ik wilde er ook een plastic zakje overheen doen ofzo (voor de properheid) maar weet niet of dat hindert
Onze DA heeft weleens een 2-ling meegenomen voor een stagiaire, die waren ook te vroeg geboren.
frenia schreef:vraagje: ik wil zo'n "Angelsound Fetal Doppler" kopenmaar dan voor mn paarden (
)
nu vroeg ik me af of iemand dat hier heeft gebruikt voor zn baby en misschien al eens getest heeft op een paard...of ben ik de enige die zo gek is
(kan best zijn
)

Maakt het wel al een bijzonder contact met de beebs als je ze echt al een tijd zo goed hebt kunnen volgen!
.
. Vanavond nog ijs in de waterbak stuk geslagen, vriest best hard hier! Morgen helaas geen lessen ivm de harde grond.

Nicole288 schreef:Hier staat het merendeel ook buiten met O&N. Alleen de paarden die altijd snachts binnen staan komen gewoon binnen. Ik weet nog dat ik me het eerste jaar enorm zorgen maakte over de afgespeende veulens, dus ik voor 12 uur daarheen, stonden ze toen het vuurwerk losbarstte gewoon met zijn viertjes te kijken naar al die mooie lichtjes
geweldig!!! zal een leuk gezicht zijn geweest!!!

) maken.

Ik denk dat de veulens daarvoor te diep liggen, maar je kan het altijd proberen!
Behalve Bryan, maar die staat ook altijd buiten.
Die gaat er ook gewoon naar staan kijken. Al vind hij het wel fijn als ik bij hem ga staan. Dan komt hij helemaal tegen me aanhangen.
(Stoere dekhengst.
) Airborn schreef:Farita vandaag op 200 dagen! geen buik foto helaas, ik zit bij mn ouders in het noorden.
Gaat hier thuis lekker, vannach kreeg ik de buikgriep, paar uur later begon mams ook, en om 11 uur ging het met mn vader ook rap de verkeerde kant op... Hele familie in de kreukels dus. Zucht, zo heb je echt niets aan de vakantie!