Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Op de verjaardag van mijn vader die ook dol gelukkig was met dit kado. Omdat Pi nogal moe was van het persen bleef ze lang liggen, het veulen stond bijna eerder dan haar. De navelstreng was al afgebroken dus hebben we voor het gemak het veulen maar bij het hoofd van Pi neergelegd en begon ze meteen te likken. Daarna stond ze op en is na 3 kwartier de nageboorte er ook helemaal afgekomen. Na anderhalf uur had hij ook de melkbar gevonden en heeft daar rijkelijk uit gedronken. De boer zei dat het veulen vanochtend ook gepoept had dus het darmpek is er ook uit.
, ze heeft geen moment lelijk gedaan. Ook niet met het drinken (dat hoor je toch wel eens bij een maiden?). Ik mocht er vanochtend ook bij zitten knuffelen (als je mijn merrie kent weet je dat dat heel bijzonder is) en hij komt ook zo op je af gelopen. Het was wel een grote verassing toen we zagen dat hij zo goed als geen aftekeningen heeft en hartstikke donker van kleur is. Maar ik en Pi zijn er ontzettend blij mee.

echt schattig.

Nyckle schreef:Oké, ik schrok al even... Ze is verder ook niet gescand ofzo, maar wel érg rond!
nou ja, de bedoeling is goed 
xWhitneyx schreef:Odique gefeliciteerd met je veulentje
@ stoere ik heb gewaakt bij whitney maar heb het ook alweer opgegeven![]()
omdat ik niet echt bepaald een hoogte krijg van Whitney elke dag onrustig , zoeken , zweten , uitgezakte kling noem maar op..... en iedere keer niks ze staat nu bij bij dag en nacht op de wei samen met nog 2 merries met veulens dus lekker rustig groepje
Wel ga ik 2 a 3 keer per dag naar de toe
Alleen ik snap je onderschrift niet 4 mei 330 uitgerekend???![]()
jennyk schreef:sjanne dark: hij kùn je nou zo'n foto plaatsen, dat moet ie z'n leven lang aanhoren
maar snap niet wat je bedoeld
spike2002 schreef:
Ons veulen is op 1 mei geboren hoelang na de geboorte beginnen jullie weer met rijden.
Onze merrie wordt gereden door ons zoontje van 6 of onze dochter van 2,5 dus echt veel doet ze niet.
SJANNE_DARK schreef:jennyk schreef:sjanne dark: hij kùn je nou zo'n foto plaatsen, dat moet ie z'n leven lang aanhoren
sorry ben blondmaar snap niet wat je bedoeld
is het zo'n mooi veulen, maar staat ie net poepend op de foto
Ze werd wel ietsjes dikker maar vrat ook veel, echt een buikje heeft ze niet, ze lijkt gewoon iets voller. Er zit er maar 1 in denk ik. Morgen even een nieuwe kraamdoos neerzetten naast de andere.