Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Neonlight schreef:Oke, ik heb medemod Sylvia bedreigd en onder dwang haar een naam laten kiezen.![]()
De kleine zal door het leven gaan als.......Reedhill's Ravindra.![]()
En de betekenis: http://www.behindthename.com/php/search.php?terms=ravindra&nmd=n&gender=both&operator=or.
Neonlight schreef:Ik heb trouwens vandaag nog een heerlijke knuffelsessie gehad met de kleine. Mams was aan het eten, en brok is heilig, kleine die wil drinken wordt ook niet geaccepteerd dan. Die heeft dat ook snel door, dus kwam hij lekker bij mij. Even heerlijk gekroeld met hem, het is echt een enorme knuffel. Tja, en toen........meneer dacht dat hij het anders wel eens bij mij kon proberen, ineens zat hij aan mijn oorlelletje te sabbelen!
Neonlight schreef:En ik kan daar dus helemaal niet tegen. Vriendlief probeert het regelmatig, maar ik krijg daar dus kippenvel van en waardeer dat niet echt. Heb hem dit dus maar niet verteld.![]()
En romantisch.......laten we het daar maar op houden, klinkt beter als hongerig.