Het veulen van Samsara, in Duitsland, gisteravond geboren, daar ging/gaat het niet zo goed mee, is afwachten, heb ik gelezen op het messageboard van KB Hilltop http://hilltopstables.proboards100.com/ ... 1178862292 Je moet je daar wel aanmelden om te kunnen lezen.
dit is weer zo'n dilemma, geloof heus dat ze iets gaat doen, maar wanneer.. zou ik mijn rondje langs de dieren maken of wacht ik op dove.. hmm
(heb last van mijn rug ook, van vannacht zonder lenzen in met mijn neus op het beeldscherm geplakt zitten voor queenie en hailey wil wel naar bed, dus dove, doe het maar ff nu )
Ik ga de honden uitlaten, ik vind het wel goed zo... Ik gooi alle cams uit, behalve die van Liberty en tuurlijk die van Morris en Fleur niet, en verder blijf ik vanavond wel onwetend....en ga lekker slapen zo meteen
hebben jullie deze al gezien? Ik vind het wel een schitterende merrie
Octavia @ Shady Nook - due 6/5 « Thread Started on Today at 12:35am »
-------------------------------------------------------------------------------- Her due date seems a way off, but she's on cam and lit at night, so the folks at Shady Nook might think she'll go early. Anyhow, she is one of my favorite mares from last year, and some of you might want to get an early look at her. Warning: she is drop-dead gorgeous (and a Friesian)!