Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Saffier schreef:Nicole288 schreef:
Amandake - Fleurtje - ergens dit jaar
Dienie - Sissie - 4 augustus
De merrie van Andrea37
Verder nog iemand, dan zet je merrie er maar bij
Zo is ie als t goed is weer bijgewerkt
iwayalover schreef:@Nicole: Mooi ventje is Briscona
@Pascha: Jeetje zegHet zit je ook niet mee. Heel veel sterkte ermee! En hoe moeilijk het ook is, hou je verstand erbij en zorg ook goed voor jezelf!
inowa schreef:orchid: gefeliciteerd,zo te horen is het het wachtten waard geweest......nu nog FOTO,S!!!!!!!!!!!!!
pascha7 schreef:ik doe me uiterste best maar ja komt wel goed (hoop ik) ik ben zo bang om hem kwijt terakenik ben nog nooit zo bang geweest als gister en vandaag nog nooit
iwayalover schreef:pascha7 schreef:ik doe me uiterste best maar ja komt wel goed (hoop ik) ik ben zo bang om hem kwijt terakenik ben nog nooit zo bang geweest als gister en vandaag nog nooit
Ik zal aan je kleine ventje denken en voor hem duimen
Saffier schreef:Volgens mij wordt Cashmere heel donker.... Ze heeft wat plekjes van wondjes, en daar komen nu hele donkere haren (koffie vos, of toch bruin). Dus ik ben benieuwd...... Het veulen van mijn vriendin wordt ook heel donker, is ook een vos, en raakt nu zijn veulen vacht kwijt....
iwayalover schreef:Bo haalt het wel Pascha! Positief denkenAls we dat allemaal blijven doen dan komt 't vast wel goed! Ik kan me voorstellen dat je bang bent om hem kwijt te raken, maar als je iedere keer in de angst blijft om hem kwijt te raken dan stort je zelf op een gegeven moment in elkaar. Dus hou je sterk meid! Probeer afleiding te zoeken. Ik neem aan dat je ivm de afstand hem niet kunt bezoeken. Onderneem wat met je vriendinnen ofzo om afleiding te zoeken. En geef je mobiele nummer aan de kliniek zodat ze je altijd kunnen bereiken als er iets is.
Hebben ze inmiddels al iets kunnen vinden bij bo?
Saffier schreef:@ Pascha: Welke DA behandeld hem??
Het is natuurlijk heel vervelend dat ze nog niets kunnen vinden, maar misschien betekend dat ook dat het niet zo ernstig is.... Ik kan me voorstellen dat je steeds moet huilen als je iemand er over spreekt....... Heel veel sterkte...