[HK]Dik - Dikker - DIKST 2006, deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole288

Re: [HK]Dik - Dikker - DIKST 2006, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 17:39

Zo doen wij het ook, s avonds en snachts lekker buiten en om een uur of 9 weer naar binnen. Overdag is het nog even veel te heet buiten. Hij went daardoor wel al meteen aan het meelopen en op stal gaan, dus dat is weer wel meegenomen Lachen

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 18:03

Orgid ook gefeliciteerd!!! De merrie's hebben op Copper gewacht Clown

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 18:04

Saffier schreef:
Nicole288 schreef:

Amandake - Fleurtje - ergens dit jaar
Dienie - Sissie - 4 augustus
De merrie van Andrea37

Verder nog iemand, dan zet je merrie er maar bij Haha!

Zo is ie als t goed is weer bijgewerkt Knipoog

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 18:28

pascha dr veulen staat in emmeloord Huilen
lees het topic als je wilt weten waarom Huilen

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 20:49

orchid: gefeliciteerd,zo te horen is het het wachtten waard geweest......nu nog FOTO,S!!!!!!!!!!!!!

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 22:12

@Nicole: Mooi ventje is Briscona Lachen

@Pascha: Jeetje zeg Bloos! Het zit je ook niet mee. Heel veel sterkte ermee! En hoe moeilijk het ook is, hou je verstand erbij en zorg ook goed voor jezelf! Ach gut

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 22:15

iwayalover schreef:
@Nicole: Mooi ventje is Briscona Lachen

@Pascha: Jeetje zeg Bloos! Het zit je ook niet mee. Heel veel sterkte ermee! En hoe moeilijk het ook is, hou je verstand erbij en zorg ook goed voor jezelf! Ach gut

ik doe me uiterste best maar ja komt wel goed (hoop ik) ik ben zo bang om hem kwijt teraken Huilen ik ben nog nooit zo bang geweest als gister en vandaag nog nooit Huilen

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 22:23

inowa schreef:
orchid: gefeliciteerd,zo te horen is het het wachtten waard geweest......nu nog FOTO,S!!!!!!!!!!!!!

Die staan wel in een topic hier bij kraamstal Haha!

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 22:30

pascha7 schreef:
ik doe me uiterste best maar ja komt wel goed (hoop ik) ik ben zo bang om hem kwijt teraken Huilen ik ben nog nooit zo bang geweest als gister en vandaag nog nooit Huilen

Ik zal aan je kleine ventje denken en voor hem duimen Ach gut

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 22:31

iwayalover schreef:
pascha7 schreef:

Ik zal aan je kleine ventje denken en voor hem duimen Ach gut

jullie zijn allemaal een schat echt waar
ik ben zo bang wat moet ik hier aan doen Huilen

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 22:31

Volgens mij wordt Cashmere heel donker.... Ze heeft wat plekjes van wondjes, en daar komen nu hele donkere haren (koffie vos, of toch bruin). Dus ik ben benieuwd...... Het veulen van mijn vriendin wordt ook heel donker, is ook een vos, en raakt nu zijn veulen vacht kwijt....

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 22:33

Saffier schreef:
Volgens mij wordt Cashmere heel donker.... Ze heeft wat plekjes van wondjes, en daar komen nu hele donkere haren (koffie vos, of toch bruin). Dus ik ben benieuwd...... Het veulen van mijn vriendin wordt ook heel donker, is ook een vos, en raakt nu zijn veulen vacht kwijt....

als bo het haalt wordt het ook een donkere koffievos als het goed is

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 11:29

Bo haalt het wel Pascha! Positief denken Ja Als we dat allemaal blijven doen dan komt 't vast wel goed! Ik kan me voorstellen dat je bang bent om hem kwijt te raken, maar als je iedere keer in de angst blijft om hem kwijt te raken dan stort je zelf op een gegeven moment in elkaar. Dus hou je sterk meid! Probeer afleiding te zoeken. Ik neem aan dat je ivm de afstand hem niet kunt bezoeken. Onderneem wat met je vriendinnen ofzo om afleiding te zoeken. En geef je mobiele nummer aan de kliniek zodat ze je altijd kunnen bereiken als er iets is.
Hebben ze inmiddels al iets kunnen vinden bij bo?

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 11:31

@Saffier: Zou wel mooi zijn als ze koffievos of nog donkerder werd Ja Symfonie was als pasgeborene heel donker, werd toen steeds lichter en nu de veulenvacht bijna eraf is weer heel donkerbruin Ja Stelletje toverballen zijn het die veulens Party!!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 13:05

ikzelf wacht ook af wat voor Kleur Fiderella gaat worden. Voorlopig is ze nog steeds zwart.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 13:28

Vossen worden vaak na het verharen van de veulenvacht zo donker. Als je daar van uit zou gaan zouden het allemaal koffievossen worden. Knipoog Pas als ze hun winterhaar verliezen (en dus jaarling zijn) kun je pas zien wat voor kleur vos ze worden.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 13:37

Bij Brego durf ik het niet meer te zeggen. Hij werd bekant zwart geboren, maar das niet gek natuurlijk hij was helemaal nat. Droogde donderbruin op en nu zie ik 'm dus ook steeds lichter worden. Dus ik dacht eigenlijk dat ie donderbruin werd, maar nu twijfel ik toch weer in gewoon bruin Vork

Afbeelding
nog geen 24u oud.
Afbeelding
4 dagen
Afbeelding
16 dagen (maandag)

Om nog maar te zwijgen dat ie als kool groeit!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 14:31

Wat komt er uit de moeders uier? Groeihormonen? Nagelbijten / Gniffelen

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 15:44

iwayalover schreef:
Bo haalt het wel Pascha! Positief denken Ja Als we dat allemaal blijven doen dan komt 't vast wel goed! Ik kan me voorstellen dat je bang bent om hem kwijt te raken, maar als je iedere keer in de angst blijft om hem kwijt te raken dan stort je zelf op een gegeven moment in elkaar. Dus hou je sterk meid! Probeer afleiding te zoeken. Ik neem aan dat je ivm de afstand hem niet kunt bezoeken. Onderneem wat met je vriendinnen ofzo om afleiding te zoeken. En geef je mobiele nummer aan de kliniek zodat ze je altijd kunnen bereiken als er iets is.
Hebben ze inmiddels al iets kunnen vinden bij bo?

ik probeer me dus zeker heel sterk tehouden maar is soms best moeilijk hij is nog zo klein en hoppeloos zoals hij daar ligt tespartelen echt niet leuk omtezien hoe hij ligt teknokken om in leven teblijven maar goed hij is gelukkig in de kliniek in goed handen als het dus niet goed gaat kunnen ze meteen ingrijpen. en dat kan thuis niet zo snel als daar. heb ook tegen diearts gezegt dat ik hem niet terug wil voor dat hij weer opgeknapt is. ik mis hem vresselijk Huilen en de angst is niet weg tekrijgen. ik ben nu bij me neef en we zijn dvd aan het kijken van tieneke schooute
echt lache maar iedere keer als er iemand belt om tevragen hoe het gaat dan zit ik weer tejanken Huilen voel me net een klein kind Bloos
maar goed het komt goed in hou de moet erin en de dierenarts is vannacht voor bo bij de kliniek gebleven speciaal voor bo Verdrietig hij vond het wel een eng idee als hij alleen bleef met die stalknecht dus hij is gebleven. ben hemer erg dankbaar voor en dat zal hij ook wel merken als we bo wee op mogenhalen want dan krijgt hij een mega bos bloemen waar hij achter kan schuilen Haha! ben hem erg dankbaar

bo ik mis je heel erg en pascha ook natuurlijk want die vindt het helemaal niks als ze weg is van huis Huilen

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 15:51

pasha, het gaat vast goed komen met Bo! Moed erin houden. Over een tijdje huppelt hij weer vrolijk in het land. Ja

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 17:34

@ Pascha: Welke DA behandeld hem??

Het is natuurlijk heel vervelend dat ze nog niets kunnen vinden, maar misschien betekend dat ook dat het niet zo ernstig is.... Ik kan me voorstellen dat je steeds moet huilen als je iemand er over spreekt....... Heel veel sterkte...

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 17:42

Pascha: Heeft hij in de tussentijd nog aanvallen gehad? Fijn dat je zo'n goede DA hebt die er zo mee begaan is OK dan!
Het komt vast goed met hem, we blijven duimen hoor!

sammie: Jee... wat een bink al, die groeit wel heel hard!

Waar zijn de mensen die nog een veulen verwachten? Geef ons nog eens een update please? Ben benieuwd wie nu de volgende gaat zijn Ja

mayday

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 18:13

Pascha wat vervelend allemaal, ik duim voor Bo Ach gut

Sammie Brego is stoer hij doet het goed hoor Tong uitsteken

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 18:26

heb net weer de arts aan de telefoon gehad en hij heb 3 aanvallen gehad waar hij bij was Huilen
hij schrok er erg van.
hij kreeg een aanval bij het omdoen van het halster en tijdens het naar de paddock gaan en weer terug naar stal in het gangpad Huilen hij zij het lijken wel angst aanvallen voor pijn. dat kan ook wel kloppen want als je pijn voelt opkomen wil je er voor weg vluchten en bo doet het door zich om telaten vallen en weggaan van de kaart Huilen maar hij hou bo zo wie zo morgen nog en waarschijnlijk vrijdag zaterdag en zondag ook te observatie.
ik ben wel iets gerust gesteld dat de DA het nu ook heb gezien en er zelf ook van schrok. hij heb dus ook weer bloed geprikt om tekijken of de waarde van dat gif gezakt was maar daar konden ze me nog geen antwoord opgeven jammer genoeg.
morgen ochtend bel ik zo wie zo weer en we gaan om 10 uur weg van huis en probeer dan rond half 12 tezijn en dan hou ik jullie ook natuurlijk op de hoogt

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 18:29

Saffier schreef:
@ Pascha: Welke DA behandeld hem??

Het is natuurlijk heel vervelend dat ze nog niets kunnen vinden, maar misschien betekend dat ook dat het niet zo ernstig is.... Ik kan me voorstellen dat je steeds moet huilen als je iemand er over spreekt....... Heel veel sterkte...

spoormaker en van muiswinkel