Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjen schreef:@ Faniek: volgens mij vergis je je nu weer![]()
15 april gedekt zou toch betekenen 15 maart een veulen? Dus ik denk dat er stond 15 mei gedekt?
Faniek schreef:[
@ IngLio ze dacht in de werphouding, maar 100% zeker weten dat het goed ligt is natuurlijk niet vast te stellen zo.. dat is hopen
[/quote]
MarijeR schreef:Faniek schreef:[
@ IngLio ze dacht in de werphouding, maar 100% zeker weten dat het goed ligt is natuurlijk niet vast te stellen zo.. dat is hopen
[/quote]
Dan zou ik er maar achter gaan zitten want anders dan bij de mens, draait een veulen pas tijdens de geboorte
Voor die tijd blijft ie gewoon op zijn rug liggen.
Het veulen kán niet eens eerder draaien want als ie goed gedraaid is en in de houding ligt om geboren te worden, steken de voorbeentjes er al bijna uit...
IngLio schreef:Ja ik mocht er ook nooit aanzitten bij Lio, dan tilde ze ook haar been op.
Vasthouden hebben we geprobeerd, maar dan loopt ze het liefst over me heen. Kalmerende woorden hebben nu ook weinig nut :-S
Hoop dat kleine Avenue brutaal genoeg is om door te zetten naar het uier...
We geven ze nu veel rust, vandaar dat ik alweer thuis ben.
Als we erbij blijven wordt Lio heel onrustig, alsof ze de kleine continu wil/moet beschermen...
De melk druppelt wel, dus je zou denken dat Lio wel van die hoge druk af wil...iepe zucht*
Sjen schreef:@ Patoucha: volgens mijn DA kunnen dat dus wel weeen zijn, maar 'valse' weeen. Veulen gaat dat wel richting bekken, maar draait nog niet zo dat het er uit wil.
Dus jij wordt ook al voor de gek gehouden door je merrie![]()
Sjen schreef:Even nog een vraagje over de slijmprop: hebben meer mensen dat meegemaakt dat die er afgekomen was en dat het dan nog een hele tijd geduurd heeft, langer dan de 48 uur die er meestal voor staat?