Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Maris_ schreef:Ik zeg idd ook vulva![]()
Aaah dat lammetje is echt schattig![]()
@ Kabayo, vanwaar juli en niet bijv juni? Puur nieuwsgierigheid
@jolandje dat klinkt idd alsof ze het zwaar heeftze zal vast niet overdragen!
@ Salatiga, olifantje loopt wel mooi
prachtig paard heb je. Profiel foto is op stoeterij horsea of niet?
toch grappig kende het niet terwijl ik toch 3 jaar samen ben geweest met een Belg 
gelukkig kon ze er wel om lachen
zo lief

Twinklebel schreef:Ben wel benieuwd naar het verhaal achter Koetje? Zo te horen heeft die een moeilijke start gehad?

, hier zijn de merries nu heel rustig maar de "jongens" zijn echt veel aan het spelen samen, ook zo mooi om te zien

salatiga1995 schreef:Dank jullie wel allemaal Hihi ze kan best showen die gekke olifant
Ben ook heel benieuwd in hoe verre haar aftekeningen terug te zien gaan zijn op het veulen
Wat bedoel je met mijn profielfoto kabayo?
Ik zeg ook altijd kling of achterkant haha
Ach lijkt me zwaar zeg Caesar! Gelukkig is het allemaal goed gekomen, wat een dotje zeg! Heb vorig jaar wel een beetje merries gevolgd maar heb dit verhaal gemist..
komt mij bekend voor Kabayo schreef:salatiga1995 schreef:Dank jullie wel allemaal Hihi ze kan best showen die gekke olifant
Ben ook heel benieuwd in hoe verre haar aftekeningen terug te zien gaan zijn op het veulen
Wat bedoel je met mijn profielfoto kabayo?
Ik zeg ook altijd kling of achterkant haha
Ach lijkt me zwaar zeg Caesar! Gelukkig is het allemaal goed gekomen, wat een dotje zeg! Heb vorig jaar wel een beetje merries gevolgd maar heb dit verhaal gemist..
Of die gemaakt is bij/door stoeterij horseakomt mij bekend voor
Ben je dit jaar ook bij de Friesian Talent Cup geweest?
Maar ja, zit ik weer met de 8; kijken of ik wat creatiever kan zijn.
Wij zeggen hier ook kling overigens.

Hallo dames, na een periode van alleen meelezen wil ik vanaf nu weer actief gaan meedoen.
Inmiddels zijn we bijna 4 maanden verder en is de nieuwe vergunning de deur uit, dus hopelijk over 6 weken kunnen we opnieuw beginnen, maar nu aan de andere kant van ons huis en vele euro's armer
En Lara, waar het hier eigenlijk om gaat is tonnetje rond en doet het super. Nog een kleine 2 maanden