Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
linda2008 schreef:Marije, heb je een fijne vakantie gehad?
jij doet het dus wel afbinden en doorknippen als het veulen ermee aan de wandel gaat?
Sorry ik ben misschien heel blond, maar hoe strak bind je zo'n touwtje dan? Navelklemmetje lijkt me dan meer iets waar je niets fout mee kan doen??
mooney schreef:Bij het NAS waar mijn veulen ingeschreven wordt zijn er heel weinig regels. Naam staat vrij, max 32 letters (incl. spaties). Stalnamen kunnen gereserveerd worden, maar weet niet of daar regels aan vast hangen.
Faline schreef:Stalnaam is hier ook al zo'n dilemma. Iets ervoor of juist achter de naam...
Bij Falkenhorst hebben al die paarden GF (Gestuet Falkenhorst) achter hun naam (Kharamel GF) of voor de naam zoals bij Ferienhof Stuecker; FS Don't worry. En dat zijn dan 2 letters, maar zoals de pony's van dubois met dubois achter hun naam vind ik ook wel weer mooi en al de orchardjes met Orchard voor hun naam heeft ook wel weer ietsLastig lastig
Sowieso moet ik eerst maar eens even na gaan wat de eisen voor een stalnaam zijn bij het nrps.