Hier geen kinderen en ook ab-so-luut niet in de planning

Miep en ik hebben vanmorgen drafbalkjes gedaan, madame maakte van de laatste twee voor het gemak maar een hindernisje. Pinda kan ook springen nu

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ivy_power89 schreef:Iedereen voor de laatste keer scannen, ben benieuwd of alles mooi is blijven zittenikzelf hoef het niet te doen, ik heb het vermoeden (te zien aan veranderde buik en uiers) dat het wel goed zit.
Nu zit ik toch al stiekem na te denken over wat ik ga doen tijdens de geboorte, daar overnachten tot ik een ons weeg of een birth alarm.
ik sta met mijn merrie op een pensionstal en dit is haar eerste veulen, dus het ligt allemaal wat lastiger...... kan daar ongetwijfeld slapen, maar ik hoorde ook goede dingen over een birth alarm die weeën opmerkt. (Ik woon 25 minuten van stal vandaan, beetje goed gas geven doe ik er een kwartier over haha)
Hebben jullie een idee en/of ervaring met birth alarm?
ivy_power89 schreef:Iedereen voor de laatste keer scannen, ben benieuwd of alles mooi is blijven zittenikzelf hoef het niet te doen, ik heb het vermoeden (te zien aan veranderde buik en uiers) dat het wel goed zit.
Nu zit ik toch al stiekem na te denken over wat ik ga doen tijdens de geboorte, daar overnachten tot ik een ons weeg of een birth alarm.
ik sta met mijn merrie op een pensionstal en dit is haar eerste veulen, dus het ligt allemaal wat lastiger...... kan daar ongetwijfeld slapen, maar ik hoorde ook goede dingen over een birth alarm die weeën opmerkt. (Ik woon 25 minuten van stal vandaan, beetje goed gas geven doe ik er een kwartier over haha)
kiki1976 schreef:ivy_power89 schreef:Iedereen voor de laatste keer scannen, ben benieuwd of alles mooi is blijven zittenikzelf hoef het niet te doen, ik heb het vermoeden (te zien aan veranderde buik en uiers) dat het wel goed zit.
k heb diverse topics gevolgd waarbij gebruik werd gemaakt van het product van EquiNovum
Uigebreide info http://www.equinovum.nl/de-equisensor
Link naar webshop voor verhuur http://www.equinovum.nl/webshop/product/7558/66063
Er moet wel wifi aanwezig zijn, maar je krijgt div. mogelijkheden. Zoals een camera, hartslag etc.
Mochten we de camera niet gekoppeld krijgen aan de verbinding thuis dan ben ik wel van plan deze te gaan huren.