Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
sandra8 schreef:Ja pp een kampioen smaakt altijd naar meer toch wie weet eerst gezond op de wereld
Robynn schreef:Leonoor schreef:Hier wordt alles saai zwart of zwart-bont, maar goed, dat wist ik van te voren!
Hoe heet die kleine hengst ook alweer die jij gehad hebt? Je had hem vorig jaar (of het jaar daarvoor) ook mee naar de tinkerdagen
Hij was zoooo leuk!
Neonlight schreef:Leuk zeg, om al die combi's te zien.
Afwasborstel, wat heb jij een mooie merrie! Dat is helemaal mijn type.
Vandaag is de tandarts langs geweest, gebitje van de zwangere dame is mooi in orde. Verder ook de complimenten van de tandarts over de conditie waarin ze verkeerde, en ook voor die ouwe bok van 27 die straks het veulen mee op mag voeden. Altijd leuk om te horen, omdat Neon altijd heel moeilijk op mooi gewicht te krijgen is, en die ouwe bok ook zijn probleempjes heeft.
Leonoor schreef:Robynn schreef:Hoe heet die kleine hengst ook alweer die jij gehad hebt? Je had hem vorig jaar (of het jaar daarvoor) ook mee naar de tinkerdagen
Hij was zoooo leuk!
Euhm, kleine hengst. Victorio bedoel je? Die staat nog steeds bij ons op stal, heb ik weggegeven aan mijn beste vriendin![]()
Hij zou geruind worden, maar het lot bepaalde anders. Die vriendin heeft nu nog zo'n kleintje onder het zadel, Scream. Net 2 centimeter groter.